  • 1. Data: 2011-04-08 03:04:51
    Temat: Wiadomosc dobra i wiadomosc zla.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Wadomosc dobra jest taka, ze Polska moze byc nieleicznym z krajow, do
    ktorego nie przestanie naplywac sprzet, ktorego moze zabraknac w
    innych krajach.

    Wiadomosc zla jest taka, ze uzytkownicy tego sprzetu, moga zaczac
    szybciej lysiec.

  • 2. Data: 2011-04-08 07:31:00
    Temat: Re: Wiadomosc dobra i wiadomosc zla.
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wiadomosc zla jest taka, ze uzytkownicy tego sprzetu, moga
    > zaczac
    > szybciej lysiec.

    Niektórym tez odbiera rozum ;-). I w panice bez przerwy
    zadaja jakis dziwaczny post...

  • 3. Data: 2011-04-08 10:47:59
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Niektórym tez odbiera rozum ;-). I w panice bez przerwy zadaja jakis
    > dziwaczny post...
    Moze nie ograniczaja sie do mediów zapewniajacych o wzroscie poparcia
    spolecznego do budowy elektrowni?
    http://fairewinds.com/

    Swoja droga, to chyba glównie USA dostanie swoja dzialke. Podziekowanie za
    1000+ prób z darmowa inhalacja dla reszty swiata?

    Szkoda oceanu...

  • 4. Data: 2011-04-08 11:34:29
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 8, 3:31 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Niekt rym tez odbiera rozum ;-). I w panice bez przerwy
    > zadaja jakis dziwaczny post...

    Doskonale zdaje sobie sprawe z tego, ze istnieja tacy, ktorym nie ma
    co odebrac ale czy nie wstyd ci, chwalic sie tym?

  • 5. Data: 2011-04-08 12:02:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-08 12:47, Marcin [3M] pisze:
    > Swoja droga, to chyba glównie USA dostanie swoja dzialke. Podziekowanie
    > za 1000+ prób z darmowa inhalacja dla reszty swiata?
    >
    > Szkoda oceanu...

    Przynajmniej nie będzie żadnej świńskiej czy ptasiej grypy w tym roku,
    mamy już atomy.
    A ocean sobie poradzi. Jest od ludzi mądrzejszy.

    --
    pozdrawia Adam
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 6. Data: 2011-04-08 12:17:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 8, 8:02 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Przynajmniej nie będzie żadnej świńskiej czy ptasiej grypy w tym roku,
    > mamy już atomy.
    > A ocean sobie poradzi. Jest od ludzi mądrzejszy.

    Mutanty moga byc grozniejsze.

  • 7. Data: 2011-04-08 12:22:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-08 14:17, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Mutanty moga byc grozniejsze.

    Tak, jak te czarnobylskie dwumetrowe kury...
    Wyobraźnia ludzka to jedna z tych rzeczy, która istotnie zmutowała w
    mrokach dziejów...

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że nie potrzeba aparatu/

  • 8. Data: 2011-04-08 12:30:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 8, 8:22 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tak, jak te czarnobylskie dwumetrowe kury...
    > Wyobra nia ludzka to jedna z tych rzeczy, kt ra istotnie zmutowa a w
    > mrokach dziej w...

    Niektorym, wyobraznia kaze sikac pod wiatr.

  • 9. Data: 2011-04-08 13:25:26
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Doskonale zdaje sobie sprawe z tego, ze istnieja tacy,
    > ktorym nie ma
    > co odebrac ale czy nie wstyd ci, chwalic sie tym?

    Póki co to Ty stales sie grupowym trollem, nie ja ;-). Na
    dodatek zaczynajacym czepiac sie i obrazac, kiedy brak juz
    argumentów...

  • 10. Data: 2011-04-08 13:33:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>