eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWiększy akumulator do samochodu › Re: Wi?kszy akumulator do samochodu
  • X-Received: by 10.140.84.202 with SMTP id l68mr41729qgd.5.1433514577065; Fri, 05 Jun
    2015 07:29:37 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.84.202 with SMTP id l68mr41729qgd.5.1433514577065; Fri, 05 Jun
    2015 07:29:37 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no730659igd.0!news-out.google.com!k20ni45208qgd.0!nntp.google.com!z60no45440
    0qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 5 Jun 2015 07:29:36 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mks4nm$oou$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.251.178;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 109.243.251.178
    References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkbqf0$4ca$1@srv.chmurka.net> <mkhhn7$6sj$1@node1.news.atman.pl>
    <mkkv5g$oi4$1@node2.news.atman.pl>
    <556ead7a$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkmcum$4ba$1@node2.news.atman.pl>
    <8856082467$20150603101817@squadack.com>
    <mko3r4$rmd$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mkphdm$6t0$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mkqd8f$jms$1@usenet.news.interia.pl>
    <n...@4...net>
    <e...@g...com>
    <mkrthh$ntt$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <3ndtgapc0cry.1fmwl2j8v68z2$.dlg@40tude.net>
    <mks4nm$oou$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Wi?kszy akumulator do samochodu
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 05 Jun 2015 14:29:37 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682153
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 14:29:43 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:
    > W dniu 05.06.2015 o 14:17, J.F. pisze:
    >
    > > O ile pamietam ... w Syrenie latwo bylo zrzucic wajche z jednego
    > > polozenia.
    > >
    >
    > Tak. Tam była taka jakby rączka ciągnąca za linkę - ciągnęło się i jakoś
    > się tam blokowała. Naciągnięcie powodowało włączenie wolnego koła czyli
    > luzowanie gdy samochód jechał szybciej niż pchał silnik.
    > To się zresztą często psuło - linka się urywała albo wysmykiwała i już
    > wolnego koła nie było.
    >
    >
    > > Z gory wolno bylo zjezdzac tylko na 4-ce, czy przy zjezdzaniu z
    > > wiekszej gory silnik sie zacieral ?
    >
    > Nie zacierał się - trzeba było tylko co jakiś czas przegazować i było
    > ok. Zresztą to naturalne było, bo jak zaczynał się zacierać to zwalniał ;)
    >
    > I nie potwierdzam, że skarpetę pchało się lekko na biegu ;)
    >
    >
    > --
    > Mirek.

    Syrenę ogólnie ciężko się pchało bo na diagonalnych oponach była. Ale różnicy takiej
    jak w małym fiacie że bez biegu lekko a na biegu dużo ciężej w Syrenie nie było. Jak
    Syrena miała ciśnienie sprężania 6 atmosfer a mały fiat 10 to chyba wiadomo skąd
    różnica w potrzebnej sile sile pchania. Mocy rozrusznika też. 126p chyba 850W przy
    600 i 650 a Syrena przy 1000cm3 600 watowy rozrusznik miała.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: