  • Data: 2009-12-14 17:38:04
    Temat: Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?
    Od: "chemik333" <chemik333 @ wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robbo wrote:
    > Się troche podlacze off topic. Moglbys polecic ktorys z
    > przetestowanych czytnikow zewnetrznych, chodzi mi o odczyt głównie
    > Compact Flash. Który oferuje prędkości rzędu kilkunastu mega na
    > sekundę, najlepiej 20 i wiecej... Tez myslalem ze potrzebuje czytnika
    > za 200zl ale za taka cene wole przebolec te marne 6-7mb które obecnie
    > uzyskuję. Ale jeśli jest coś na rynku łatwo dostępne uzyskujące
    > odczyty na poziomie 20 mega/sek. i w cenie 30-50zł to chętnie zakupię.

    Chociazby wyzej wspomniany Sweex.
    Wejdz na allegro do czytnikow i tam wpisz sweex. Ludzie to za grosze
    sprzedaja. Jest opisany jako transfer 4000KB. G... prawda. Sam jak wyjalem
    go przypadkiem z pudelka po pol roku zalegania w kacie oczy wywalilem widzac
    transfery. Specjalnie dla Ciebie wlasnie zrobilem maly tescik. Program Total
    Commander i jego wskazania predkosci. Karta CF Sandisk Extreme III 4GB.

    Zapis na karcie:
    Pliki male (po ok. 2MB) = 15MB/s.
    Pliki srednie (po ok. 12MB) = 18MB/s
    Pliki duze (filmy po ok. 730MB) = 19MB/s

    Odczyt z karty:
    Pliki male i srednie (wielkosci jak w zapisie) = 22MB/s
    Pliki duze (jak w zapisie) = 24MB/s

    Przy okazji sprawdzilem ta karte SD 2GB kingstona. Ma transfery w obie manki
    po 15MB.
    A myslalem ze to szit...!

    Qrka ja chyba go wezme i jakis przykleje do zaslepki 3,5" w ktorej wczesniej
    zrobie otwor.

    --
    chemik333