  • Data: 2009-12-14 19:26:14
    Temat: Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hg5b2a$2md$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Kurcze... powaznie? Bo mam ten i sobie strasznie chwale...
    > Moze egzemplarz jakis felerny?

    Może, ale sprzedawca uparcie twierdził że tak ma działać i jeszcze nie
    odeśle jak mu za wysyłke nie zapłacę.
    Chciałem powiedzieć, żeby se go wsadził ale kumpel przejeżdzając tam zabrał
    go. Mam gniazdko USB do podmiany w obudowie kompa wiec się przyda.

    > Taaaa... Zeby jeszcze wszyscy producenci/sprzedawcy raczyli
    > specyfikowac na jakim chipie raczyli popelnic swoj produkt... :/

    Akurat do wnęki w kompie czytniki nie są obudowane i widać co na nim siedzi,
    więc raczej to nie problem w większości przypadków (bo sa takie z glutem
    smoły bez napisów ;))

    > pozdrawiam,
    > Vituniu.

    I nawzajem