  • Data: 2009-12-14 13:51:30
    Temat: Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chemik333" <chemik333 @ wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hg35i5$c22$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jezeli mysisz ze tylko, to sie mylisz. Zadaje pytanie na podstawie
    > doswiadczen. A Ty na jakiej podstawie to stwierdzasz? Mam / mialem w swym
    > marnym doswiadczeniu 7 czytnikow. Kazdy doglebnie sprawdzony z kazda z
    > kart
    > (ktorych tez mam troche...).

    Się troche podlacze off topic. Moglbys polecic ktorys z przetestowanych
    czytnikow zewnetrznych, chodzi mi o odczyt głównie Compact Flash. Który
    oferuje prędkości rzędu kilkunastu mega na sekundę, najlepiej 20 i wiecej...
    Tez myslalem ze potrzebuje czytnika za 200zl ale za taka cene wole przebolec
    te marne 6-7mb które obecnie uzyskuję. Ale jeśli jest coś na rynku łatwo
    dostępne uzyskujące odczyty na poziomie 20 mega/sek. i w cenie 30-50zł to
    chętnie zakupię.

    --
    rb