    Date: Wed, 23 Apr 2014 20:51:27 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wesołych Świąt

    W dniu 2014-04-23 20:01, Pszemol pisze:
    .

    > Raczej im później rozpatrywane tym bardziej nie-wiary-godne.
    > Osobie która biologii nie zna łatwo jest wmówić w dziewicze
    > poczęcie człowieka, czy uzdrowienie rokładającego się trupa...
    > Gorzej jak ktoś czytać umie i do szkoły chodził i nauczył się
    > krytycznie myśleć.

    Poza tym podstawowe pytanie: Ilu świadków widziało zmartwychwstanie Jezusa?
    Nikt.
    Co do objawień. Dzisiaj także wielu ludzi opowiada o objawieniach swoich
    bliskich zmarłych.
    Ja sam w dzieciństwie (mogłem mieć jakieś 3-4 lata) miałem objawienie
    babci, którą dziś widzę jakby to było wczoraj, siedzącą przy moim łóżku
    i co ciekawsze dzisiaj nie jestem pewien czy to był tylko sen czy
    faktycznie mi się objawiła, czy po prostu była to osoba bardzo podobna,
    czy też jakieś doznania związane ze zdjęciami i opowieściami mamy.
    Problem w tym, że nie miałem okazji jej nigdy poznać, bo zmarła zanim ja
    się urodziłem.
    Zapewne jakbym wierzył w takie objawienia to nawet nie śmiałbym teraz
    tego kwestionować i mówić, że to mogło nie być objawienie.