  • 31. Data: 2013-03-17 19:28:00
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:
    > Z drugiej strony producenci rezygnują z dodawania programów
    > typu gry itp...

    Niesamowite :D

  • 32. Data: 2013-03-17 19:37:14
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 19:28, Mr. Misio pisze:

    > Niesamowite :D

    No właśnie, To Android wyznacza nowe trendy. Kiedyś telefon bez kilku
    gierek był czymś nie do pomyślenia, mało tego - często był kupowany z
    powodu tego że posiadał wiecej gier.

  • 33. Data: 2013-03-17 19:43:07
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > No właśnie, To Android wyznacza nowe trendy. Kiedyś telefon bez kilku
    > gierek był czymś nie do pomyślenia, mało tego - często był kupowany z
    > powodu tego że posiadał wiecej gier.

    Serio? :)

    Od dawna jestem poza mainstreamem ;)

  • 34. Data: 2013-03-17 20:28:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 19:43:07 +0100, Mr. Misio napisał(a):
    > Serio? :)
    > Od dawna jestem poza mainstreamem ;)

    Cos sie Trybunowi zdawalo.
    Od dawna gierki mozna dokupic. W zasadzie odkad Jave na telefonie
    posadzili.
    A wczesniej tych gierek bylo malo - 2-3. A potem ... bywalo ze mniej, skoro
    mozna dokupic ...

    J.

  • 35. Data: 2013-03-26 17:16:56
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

    > Ważne że jest możliwość wyboru... I ta mnogość programów to chyba jedyna
    > zaleta Andka.

    Dochodzimy do problemu: czy grzebanie w śmietniku w celu znalezienia
    jednej dobrej rzeczy jest dobra.

  • 36. Data: 2013-03-26 18:10:54
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-17 20:28, J.F. pisze:

> [...]
    > posadzili.
    > A wczesniej tych gierek bylo malo - 2-3. A potem ... bywalo ze mniej, skoro

    Zapewniam Cię że nic mi się nie zdawało - jedną z czołowych rzeczy
    którymi można się pochwalić w nowo zakupionym fonie były gierki, a
    konkretnie ich ilość.

  • 37. Data: 2013-03-26 18:11:29
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-26 17:16, destrojer pisze:

    > Dochodzimy do problemu: czy grzebanie w śmietniku w celu znalezienia
    > jednej dobrej rzeczy jest dobra.

    Istotnie sklep Google to śmietnik, ale w tym śmietniku można także
    znaleźć coś użytecznego dla siebie.

  • 38. Data: 2013-03-26 20:38:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "destrojer" <d...@...pl>

    > Dochodzimy do problemu: czy grzebanie w śmietniku w celu znalezienia
    > jednej dobrej rzeczy jest dobra.

    Ale o co chodzi ? Rynek taki jest, że różne programy są. Jak dla mnie
    większym problemem jest, że te programy zwykle zagrażają mojemu
    bezpieczeństwu.

  • 39. Data: 2013-03-26 21:06:23
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Istotnie sklep Google to śmietnik, ale w tym śmietniku można także
    > znaleźć coś użytecznego dla siebie.

    Niemal jak na wysypisku smieci... Jak dobrze pogrzebiesz ...

  • 40. Data: 2013-03-27 11:01:46
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niemal jak na wysypisku smieci... Jak dobrze pogrzebiesz ...

    Grzebiąc w szambie też można znaleźć czasem zagubiony złoty pierścionek,
    zegarek...
    Dalej nierozwiązana kwestia: Lepszy wybór 20 rodzajów musztard, z tego 1-2
    są dobre, a reszta to g... wyprodukowane przez firmę Zbyniu Gorczyca
    spółka z.o.o. czy "Pewex" tylko z tymi dwoma dobrymi musztardami...