  • 1. Data: 2013-03-11 10:59:21
    Temat: Wersja Androida
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    hej
    mam w swoim samsungu Galaxy S plus andka w wersji 2,3.

    Czy można wgrać wersje 4,0?
    Czy opłaca się to zrobić? Co się ewentualnie zyska?

  • 2. Data: 2013-03-12 11:32:34
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-11 10:59, Budzik pisze:
    > hej
    > mam w swoim samsungu Galaxy S plus andka w wersji 2,3.
    >
    > Czy można wgrać wersje 4,0?
    > Czy opłaca się to zrobić? Co się ewentualnie zyska?

    Na pewno szkaradne ikonki, bardziej zagmatwane menu, to minusy ktore
    zdążyłem zaobserwować. Z plusów, to automatyczne dodawanie skrótów
    instalowanych programów na pulpit...

  • 3. Data: 2013-03-12 12:10:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Mar 2013 11:32:34 +0100, Trybun napisał(a):

    > Na pewno szkaradne ikonki, bardziej zagmatwane menu, to minusy ktore
    > zdążyłem zaobserwować. Z plusów, to automatyczne dodawanie skrótów
    > instalowanych programów na pulpit...

    chyba "z minusów"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-03-12 12:36:39
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-12 12:10, Waldek Godel pisze:

    > chyba "z minusów"

    Jak dla mnie też.. Zainstalowałem już kilkanaście programów na nowym
    telefonie i zmuszony byłem ręcznie usuwać te wszystkie skróty, żeby z
    pulpit nie wyglądał jak śmietnik.

  • 5. Data: 2013-03-12 12:45:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Jak dla mnie też.. Zainstalowałem już kilkanaście programów

    Z ciekawosci - kilkanascie??????? Mozesz powiedziec choc w skrocie - co?
    :) I po co ci kilkanaście dodatkowych programów?

  • 6. Data: 2013-03-12 12:54:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-12 12:36, Trybun wrote:

    > Jak dla mnie też.. Zainstalowałem już kilkanaście programów na nowym
    > telefonie i zmuszony byłem ręcznie usuwać te wszystkie skróty, żeby z
    > pulpit nie wyglądał jak śmietnik.

    A to taki problem wylaczyc automatyczne dodawanie skrotow?

  • 7. Data: 2013-03-12 13:04:47
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-12 12:45, Mr. Misio pisze:

    > Z ciekawosci - kilkanascie??????? Mozesz powiedziec choc w skrocie -
    > co? :) I po co ci kilkanaście dodatkowych programów?

    Przeglądarka Opera, gra szachy i solitare250, Yanosik, Mapfactor
    Navigator, Antywirus AVG, GPSstatus, Bluetooth File Transfer,
    Netmonitor, My Car Lokator, QuickPic, Perfect keyboard, Handcent SMS,...
    A po co, no cóż - wszystko to są zamienniki lepsze niż soft
    zainstalowany fabrycznie.

  • 8. Data: 2013-03-12 13:07:01
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-12 12:54, atm pisze:

    > A to taki problem wylaczyc automatyczne dodawanie skrotow?

    Pewnie jest tam gdzieś taka opcja, ja na razie nawet jej nie szukałem,

  • 9. Data: 2013-03-12 14:23:51
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Pewnie jest tam gdzieś taka opcja, ja na razie nawet jej nie szukałem,

    Takie to trudne ??

    http://img855.imageshack.us/img855/5159/screenshot20
    13031214182.jpg

  • 10. Data: 2013-03-12 15:25:15
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > Netmonitor, My Car Lokator, QuickPic, Perfect keyboard, Handcent SMS,...

    > A po co, no cóż - wszystko to są zamienniki lepsze niż soft

    hehehe no masakra z tym androidem a awlasciwie podejsciem producentow
    telefonow do androida... wychodzi na to, ze producent dostarcza crap
    straszny, bo user i tak sobie wsyzstko poinstaluje...