eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWentylowanie piwnicy: wentylator i dwa czujniki wilgotnościRe: Wentylowanie piwnicy: wentylator i dwa czujniki wilgotności
  • Data: 2018-05-27 09:53:28
    Temat: Re: Wentylowanie piwnicy: wentylator i dwa czujniki wilgotności
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 May 2018 16:32:56 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Ty masz chyba całkowitą sklerozę - jeszcze w kwietniu były mrozy.
    > Klima się popsuła, musiałem palić w kominku do końca sezonu.

    Moze mam, ale te wiosne pod koniec stycznia na stoku to jeszcze
    pamietam.
    Sezon narciarski w czeskich Sudetach tez wyjatkowo krotki w tym roku
    - 1 kwietnia i wszystko zamkniete.

    Temperatura to mnie prawde mowiac mniej obchodzi - w domu cieplo, w
    samochodzie cieplo ... jak juz sie nagrzeje :-)

    https://www.wunderground.com/history/airport/EPWR/20
    18/4/1/MonthlyHistory.html?req_city=Wroclaw&req_stat
    e=&req_statename=Poland&reqdb.zip=00000&reqdb.magic=
    600&reqdb.wmo=12424

    No owszem, 7 kwietnia zanotowano w nocy -1, ale srednia ... wiosna :-)

    Marzec byl dosc zimny - srednia 1C, w lutym -2, w styczniu +3 - zima
    moze i dluga, ale lagodna. Moze w Opolu gorzej.

    Choc jak patrze na 2017: -3 +1 +7 w styczniu/lutym/marcu ... moze i
    faktycznie drewutnia w marcu opustoszala.

    J.