-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!pwr.wroc.pl!news.wcss.wroc.
pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Weekend bez ofiar ?
Date: Sun, 03 Jul 2011 01:04:10 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 50
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <3...@4...com>
<iu85jr$d6b$1@usenet.news.interia.pl> <iu9i56$pgh$1@inews.gazeta.pl>
<iu9kq7$66a$1@inews.gazeta.pl> <iu9ktk$5ra$3@inews.gazeta.pl>
<iu9mcc$b1i$1@inews.gazeta.pl>
<b...@x...googlegroups.com>
<iul9f6$i6l$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iuo0ol$d0a$1@mx1.internetia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<iuo5f3$62o$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-79-222-130.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1309648118 1242 89.79.222.130 (2 Jul 2011 23:08:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jul 2011 23:08:38 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2381330
[ ukryj nagłówki ]On 2011-07-02, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
> Na dzień dzisiejszy pozostaje
> tylko i jedynie Twoja prywatna opinia, poparta jedynie Twoim
> uzasadnieniem. To za mało, by podważyć sens jakiegoś tam ograniczenia.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7388374,W
islostrada_pojedziemy_szybciej__Nawet_80_km_h.html
>> Ja po prostu nie mogę sobie przypomnieć, żeby mi się zdarzyło wykręcić
>> średnią mocno odbiegającą w górę od vmax/2. Oczywiście pomijając jakieś
>> krótkie kawałki typu nocny przejazd A1.
>
> Ha, ha, kolejne kombinacje, konfabulacje i kłamstwa.
Dodaj jeszcze koklusz i gradobicie.
> Najpierw była mowa o średniej x 2 max, którą wszyscy osiągają,
Tak dokładniej to była mowa o uzyskiwaniu średniej dwukrotnie wyższej o
obowiązującego ograniczenia. Z czym zreszta zdecydowanie się nie
zgodziłem.
> Ty teraz próbujesz
> udowodnić, że ciężko jest zrobić średnią mocno odbiegającą od vmax/2.
Pisząc vmax miałem na myśli rzeczywistą prędkość maksymalną, a nie
ograniczenia.
> Większość ograniczeń to 90km/h. Połowa to 45km/h. Średnią powyżej
> 60km/h to mam zawsze (no chyba, że coś się ekstra wydarzyło), a 70km/h
> też się zdarza - bez autostrad.
No to gratuluję. Zwłaszcza osiagania średniej 70km/h bez żadnego łamania
ograniczenia prędkości.
> Wychodzi na to, że albo kłamiecie, albo nie jeździcie.
My, Kiełek, występujemy w jednej osobie.
> Są oczywiście jeszcze inne możliwości ...
Na przykład takie, że do wyliczenia średniej nie odliczam czasu na
wyjazd z miasta, jeżdżę w takich godzinach jak większość, a nie w
nocy, etc. No i jeżdzę trochę szybciej, stąd wiem że do podbicia
średniej o 10km/h prędkość maksymalną (bądź przelotową, kto chce
zrozumieć zrozumie) trzeba zwiększyć dużo więcej.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.11 11:44 Artur Maśląg
- 03.07.11 20:27 Krzysiek Kielczewski
- 03.07.11 21:30 Artur Maśląg
- 04.07.11 00:07 Krzysiek Kielczewski
- 05.07.11 23:13 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=