  • 41. Data: 2010-02-03 13:17:09
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Plus utrata gwarancji :-)

    Tak, chyba, że robisz to w porozumieniu z salonem. Np. w Mitsu się gwarancji nie
    traci, natomiast są pośrednikami. Nawet przy zakupie od razu proponuja takie
    rozwiązanie ;)

    --
    Kacper Potocki | PS3/PSP/Wii/DSi/X360
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 42. Data: 2010-02-03 13:17:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    kamil pisze:

    > "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > Inni producenci potrafia trzymac sie standardow, a nawet ewentualnie
    > zawyzac (jak Honda ze swoimi 140KM dieslami, ktorych wiekszosc miala w
    > okolicy 150).

    Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.

    >Proces produkcji jest powtarzalny, tlok to tlok,
    > wtryskiwacz to wtryskiwacz. Gdyby kazda czesc miala 10% tolerancji przy
    > wykonywaniu, rozlecialo by sie to 50m od dealera.

    ROTFL.
    Nad interpretujesz to co napisalem, a nie pisalem o tolerancji
    wykonywanych czesci.
    Produkcja seryjna tylko wydaje sie doskonale powtarzalana, ale taka w
    zadnym razie nie jest.
    Nawet te Twoje przytoczone hondy jak sam piszesz maja rozbieznosci i
    chyba potrafisz sobie policzyc ile procentowo wynosi rozrzut mocy skoro
    niby widziales wiele tych silnikow na hamowni? Czy dalej wysnuwasz
    wniosek, ze ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja czesci do
    tych silnikow? :P

    --
    Karolek

  • 43. Data: 2010-02-03 13:34:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 13:17:09 +0100, Katanka napisał(a):

    > Tak, chyba, że robisz to w porozumieniu z salonem. Np. w Mitsu się gwarancji nie
    > traci, natomiast są pośrednikami. Nawet przy zakupie od razu proponuja takie
    > rozwiązanie ;)

    I dają na to papier albo oficjalny wpis do książki serwisowej? Serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 44. Data: 2010-02-03 13:41:37
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > I dają na to papier albo oficjalny wpis do książki serwisowej? Serio?

    O to nie pytałem. w kazdym razie mówili, że nie traci się gwarancji.

  • 45. Data: 2010-02-03 13:51:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 13:41:37 +0100, Katanka napisał(a):

    > O to nie pytałem. w kazdym razie mówili, że nie traci się gwarancji.

    "A kto panu to mówił? Nie znam takiego, pewnie już u nas nie pracuje. Ale
    nie miał panu prawa tak powiedzieć, nic takiego nie ma miejsca. Proszę, tu
    jest pańska unieważniona książka gwarancyjna, do widzenia.."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 46. Data: 2010-02-03 14:05:05
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Ale nie miał panu prawa tak powiedzieć, nic takiego nie ma miejsca.
    > Proszę, tu jest pańska unieważniona książka gwarancyjna, do

    Jasne, to by sobie renomę zrobili. w tych czasach stracic klienta jest łatwo. W
    Toyocie również robili cos takiego w salonie i nie traciło się gwarancji. Ojciec
    miał Corollę od nowości przez 4 lata zczipowaną w salonie i wszystko było ok.
    Wszystkie naprawy gwarancyjne robił NA GWARANCJI !

  • 47. Data: 2010-02-03 14:11:16
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-02-03 13:07, Waldek Godel pisze:
    > Plus utrata gwarancji :-)

    Ta, a może powiesz na jakiej podstawie? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 48. Data: 2010-02-03 14:16:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > gwarancji. Ojciec miał Corollę od nowości przez 4 lata zczipowaną w
    > salonie i wszystko było ok. Wszystkie naprawy gwarancyjne robił NA

    "Chipowanie w salonie" wyglada tak, ze placisz 4000zl zeby nie stracic
    gwarancji, salon odwozi auto do nablizszego tunera z ktorym podpisalo umowe,
    a u ktorego niezaleznie mialbys dokladnie to samo za 2000.

    W zyciu za darmo nie ma nic.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 49. Data: 2010-02-03 14:18:14
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację. V-tech hamował kilkanaście takich silników w fordzie i ANI
    > JEDEN nie trzymał fabryki. wszystkie były niżej. Jedne były niżej o 5
    > koników, inne o całe 35 koników. Jeden z kolegów miał 185 fabrycznie na 4
    > biegu testowane.

    Nie jestem pewien jak to jest teraz ale pamiętam ( może to i śmiesze a może
    nie) zapis w Instrukcji użytkowania motocykla WSK że sprawność skrzyni
    biegów była najwyższa na biegu bezpośrednim czyli w tamtym przypadku IV i
    jednocześnie najwyższym. Może tu tkwi tych pare zgubionych KM.

  • 50. Data: 2010-02-03 14:19:42
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Bo moze inni sie stosuja do tego aby podawac moc minimalna.

    Wiec zeby grac fair, Ford tez powinien podawac minimalna. Bo srednio to
    wiesz, ja i zona mamy po jednym jajku i jednej piersi.

> [...]
    > ten procent to procent tolrancji z jaka wykonuja czesci do tych silnikow?

    Wiec moze inaczej - podaj przyklady innych producentow masowo zawyzajacych
    moc w katalogach.

    Pozdrawiam
    Kamil