  • 21. Data: 2010-03-17 08:12:36
    Temat: Re: Wczoraj w Lodzi...
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > zbigi pisze:
    > ...>8
    >
    > Widze Zbigi, ze jestes do tylu z technika :)
    > http://leenks.com/link261320.html

    Nie jestem. No... moze trochie ;)
    Ale poduszkowiec, to zupelnie inna bajka! :P

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 22. Data: 2010-03-17 08:13:39
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Amfibia nie ma skrzydeł.

    Ale moze miec :P

    > Mnie to rypka, ale w sumie zamiast robic port w lodzi, moznaby lodz
    > zaladowac do pociagu i wywiezc nad morze. Chinskie najlepiej.

    A w sumie, to po cholere? W swoim czasie Rogal mial w stopce, ze Uc, to
    najwieksza niezwodowana lajba Jewropy. I co mu to przeszkadzalo? :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 23. Data: 2010-03-17 08:30:24
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-17 09:12, zbigi pisze:

    > Nie jestem. No... moze trochie ;)
    > Ale poduszkowiec, to zupelnie inna bajka! :P

    To już chyba ekranoplan:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2010-03-17 09:59:05
    Temat: Re: Wczoraj w Lodzi...[OT]
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    Te, dinozarly wypad z mojego NTG-owego wontka.
    Zropcie se sfoj off-topikarze

    Tytus z fabryki

    4950 (20100316) __________

  • 25. Data: 2010-03-17 10:03:38
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > Te, dinozarly wypad z mojego NTG-owego wontka.

    Jasiu, nie kop mamuta bo sie spocisz.

    KJ