  • 1. Data: 2010-03-13 11:44:10
    Temat: Co to jest Flyrite
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,

    Natknalem sie w jednym z salonow HD na uzywany motocykl Flyrite
    http://www.motokomis.info/?13,flyrite-custom

    Czy Flyrite to nazwa wlasna tego modelu HD czy to "klasa" motocykli.
    Moje watpliwosci wynikaja z tego, ze google pod halsem flyrite znajduje
    motocykle podobnie wygladajace ale nie od HD

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2010-03-13 11:52:24
    Temat: Re: Co to jest Flyrite
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-13 12:44, Laphroaig pisze:

    > Czy Flyrite to nazwa wlasna tego modelu HD czy to "klasa" motocykli.

    Nazwa producenta tego customa.

    > Moje watpliwosci wynikaja z tego, ze google pod halsem flyrite znajduje
    > motocykle podobnie wygladajace ale nie od HD

    Bo to maly niezalezny customizer-producent motocykli. Taki sam jak OCC,
    WCC, Titan i wielu wielu innych na swiecie. Buduja motocykle z
    aftermarketowych czesci, rowniez wlasnej produkcji, i sprzedaja pod
    wlasna marka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-03-13 11:57:27
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Nazwa producenta tego customa.

    Ahso! Teraz rozumim.
    Wlasnie teraz przegladam ich strone, podobia mi sie one ;)

    --
    pozdr
    Laphroaig