  • 11. Data: 2010-03-15 11:26:40
    Temat: Re: Wczoraj w Lodzi...
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > No i przez takich jak Ty Lódz nigdy nie doczeka sie portu.

    i chuj, Lodz zada dostepu do morza! :>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 12. Data: 2010-03-15 11:59:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Mar, 12:26, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > i chuj, Lodz zada dostepu do morza! :>

    Najpierw to wybudujcie tunel z Kaliskiej do Fabrycznej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-03-15 20:09:53
    Temat: Re: Wczoraj w Łodzi...
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > Rammstein
    > links links links

    Ciii, bo Cię Pigmej pogryzie ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 14. Data: 2010-03-16 01:59:01
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Tytus z fabryki wrote:

    > [...] Lódz nigdy nie doczeka sie portu.

    no przeciez maja port !!!
    (hint: EPLL)

    --
    T.F.

  • 15. Data: 2010-03-16 10:28:39
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    T.F. pisze:

    > no przeciez maja port !!!
    > (hint: EPLL)

    Ale ten port nie nadaje sie dla lodzi. :P
    No, chyba ze to bedzie amfibia ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 16. Data: 2010-03-16 11:03:17
    Od: n...@s...com

    On Tue, 16 Mar 2010 11:28:39 +0100, zbigi
    <z...@w...pl> wrote:

    >Ale ten port nie nadaje sie dla lodzi. :P

    A co z
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Be-200

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 17. Data: 2010-03-16 12:18:58
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > A co z
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Be-200

    Pacz mie na usta: "No, chyba ze to bedzie amfibia".
    W tym przypadku: Lodz latajaca z podwoziem kolowym - moze startowac i
    ladowac zarowno z wody jak i ladu.
    Pokazales wlasnie amfibie :)
    OIDP Dornier robil lodzie latajace - bez podwozia kolowego.

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 18. Data: 2010-03-16 12:24:44
    Od: n...@s...com

    On Tue, 16 Mar 2010 13:18:58 +0100, zbigi
    <z...@w...pl> wrote:

    >Pacz mie na usta: "No, chyba ze to bedzie amfibia".

    Amfibia nie ma skrzydeł.

    >OIDP Dornier robil lodzie latajace - bez podwozia kolowego.

    Mnie to rypka, ale w sumie zamiast robic port w lodzi, moznaby lodz
    zaladowac do pociagu i wywiezc nad morze. Chinskie najlepiej.

    pozdr
    newrom :P

  • 19. Data: 2010-03-16 17:24:34
    Od: Glub <g...@g...com>

    <n...@s...com> wrote:

    > Mnie to rypka, ale w sumie zamiast robic port w lodzi, moznaby lodz
    > zaladowac do pociagu i wywiezc nad morze. Chinskie najlepiej.

    Na polwysep arabski:) w końcu maja odpowiednia rejestrację EL- Emiraty
    Łódzkie:P

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 20. Data: 2010-03-16 21:27:50
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    zbigi pisze:
    ...>8
    > W tym przypadku: Lodz latajaca z podwoziem kolowym - moze startowac i
    > ladowac zarowno z wody jak i ladu.

    Widze Zbigi, ze jestes do tylu z technika :)
    http://leenks.com/link261320.html

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe