eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulca › Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Jankol" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Date: Thu, 20 Nov 2014 10:53:42 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <m4kdua$8jn$1@node2.news.atman.pl>
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
    <m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
    <m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <s...@n...istnieje>
    <m4dc6o$5ek$1@node2.news.atman.pl>
    <6527744604$20141117185853@squadack.com>
    <m4dkqc$duj$3@node2.news.atman.pl> <m4dl5k$hca$1@node1.news.atman.pl>
    <m4fsj5$lmp$1@node2.news.atman.pl> <m4ft4q$mbb$1@node2.news.atman.pl>
    <546cb363$0$2837$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4ilb9$ijv$1@node2.news.atman.pl>
    <546d4e46$0$18073$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4k637$l3$1@node2.news.atman.pl> <m4k6rv$1h4$1@node2.news.atman.pl>
    <m4k82c$2p5$1@node2.news.atman.pl> <gnayoj3bl0fr$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 185.5.219.25
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1416477450 8823 185.5.219.25 (20 Nov 2014 09:57:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Nov 2014 09:57:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gnayoj3bl0fr$.dlg@myjk.org>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549940
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:gnayoj3bl0fr$.dlg@myjk.org...
    > Thu, 20 Nov 2014 09:16:31 +0100, Jankol
    >
    >> Ja też tak robię, chociaż powinno się migać cały czas lewym
    >> i wyłączyć dopiero przed zmianą pasa do skretu w prawo.
    >> Jest to idiotyczne, ale nie ja to wymyśliłem. Takie jest prawo.
    >
    > Jak wykonujesz skręt na "kwadratowym" to też wyłączasz sygnalizację jak
    > wjedziesz na skrzyżowanie a jeszcze nie skończyłeś manewru?

    A co, zjeżdżając z ronda, mam migać lewym ?
    Aż takim purystą to nie jestem.

    > Jak mniemam
    > nie, bo wyłącza się ją, wg prawa, po zakończeniu manewru (w praktyce
    > kierunkowskaz wyłącza się sam po odkręceniu kierownicy "na wprost"). Na
    > "okrężnym" jest tak samo. Że niektórzy twierdzą, że to jest nikomu nie
    > potrzebne, albo że może kogoś zmylać -- cóż, na "kwadratowym" w zasadzie
    > też nie jest potrzebne, a jakoś nikt użycia kierunkowskazu w sposób ciągły
    > nie podważa. Niewiadomoczemu.
    >
    >> Dworak z Krakowa usiłuje to zmienić, ale jak dotąd marnie mu to idzie.
    >
    > I nic dziwnego, i całe szczęście zarazem.
    > Pozdor Myjk

    Gdyby mu się udało to ta nasza dyskusja byłaby niepotrzebna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: