  • Data: 2014-11-20 11:39:16
    Temat: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 20 Nov 2014 10:53:42 +0100, Jankol

    > A co, zjeżdżając z ronda, mam migać lewym ?

    Gdzie coś takiego napisałem albo zasugerowałem? Pytałem o odniesienie do
    "kwadratowego" i wyjaśniłem, że przy zjeździe już zazwyczaj nie błyskasz
    lewym, to trudno żebyś błyskał na "okrągłym" przy zjeździe.

    > Aż takim purystą to nie jestem.

    No i prawidłowo, bo zachowujesz się prawidłowo.

    > Gdyby mu się udało to ta nasza dyskusja byłaby niepotrzebna.

    Byłaby dyskusja na temat głupoty tego rozwiązania. Ja uważam, że obecne
    przepisy są przejrzyste i dobrze skonstruowane, tylko interpretacje
    niektórzy biorą z tyłka.

    --
    Pozdor Myjk