    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
    <m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <s...@n...istnieje>
    <m4dc6o$5ek$1@node2.news.atman.pl>
    <6527744604$20141117185853@squadack.com>
    <m4dkqc$duj$3@node2.news.atman.pl> <m4dl5k$hca$1@node1.news.atman.pl>
    <m4fsj5$lmp$1@node2.news.atman.pl> <m4ft4q$mbb$1@node2.news.atman.pl>
    <546cb363$0$2837$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4ilb9$ijv$1@node2.news.atman.pl>
    <546d4e46$0$18073$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4k637$l3$1@node2.news.atman.pl> <m4k6rv$1h4$1@node2.news.atman.pl>
    <m4k82c$2p5$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 20 Nov 2014 09:32:50 +0100

    Thu, 20 Nov 2014 09:16:31 +0100, Jankol

    > Ja też tak robię, chociaż powinno się migać cały czas lewym
    > i wyłączyć dopiero przed zmianą pasa do skretu w prawo.
    > Jest to idiotyczne, ale nie ja to wymyśliłem. Takie jest prawo.

    Jak wykonujesz skręt na "kwadratowym" to też wyłączasz sygnalizację jak
    wjedziesz na skrzyżowanie a jeszcze nie skończyłeś manewru? Jak mniemam
    nie, bo wyłącza się ją, wg prawa, po zakończeniu manewru (w praktyce
    kierunkowskaz wyłącza się sam po odkręceniu kierownicy "na wprost"). Na
    "okrężnym" jest tak samo. Że niektórzy twierdzą, że to jest nikomu nie
    potrzebne, albo że może kogoś zmylać -- cóż, na "kwadratowym" w zasadzie
    też nie jest potrzebne, a jakoś nikt użycia kierunkowskazu w sposób ciągły
    nie podważa. Niewiadomoczemu.

    > Dworak z Krakowa usiłuje to zmienić, ale jak dotąd marnie mu to idzie.

    I nic dziwnego, i całe szczęście zarazem.

    --
    Pozdor Myjk