eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulcaRe: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wciśnięty ... rondo, skręt w lewo.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
    <m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
    <m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <s...@n...istnieje>
    <m4dc6o$5ek$1@node2.news.atman.pl>
    <6527744604$20141117185853@squadack.com>
    <m4dkqc$duj$3@node2.news.atman.pl> <m4dl5k$hca$1@node1.news.atman.pl>
    <m4fsj5$lmp$1@node2.news.atman.pl> <m4ft4q$mbb$1@node2.news.atman.pl>
    <546cb363$0$2837$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4ilb9$ijv$1@node2.news.atman.pl>
    <546d4e46$0$18073$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4k637$l3$1@node2.news.atman.pl> <m4k6rv$1h4$1@node2.news.atman.pl>
    <m4k82c$2p5$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 20 Nov 2014 09:32:50 +0100
    Message-ID: <gnayoj3bl0fr$.dlg@myjk.org>
    Lines: 21
    NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
    X-Trace: 1416472374 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2836 83.12.187.189:62197
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549937
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 20 Nov 2014 09:16:31 +0100, Jankol

    > Ja też tak robię, chociaż powinno się migać cały czas lewym
    > i wyłączyć dopiero przed zmianą pasa do skretu w prawo.
    > Jest to idiotyczne, ale nie ja to wymyśliłem. Takie jest prawo.

    Jak wykonujesz skręt na "kwadratowym" to też wyłączasz sygnalizację jak
    wjedziesz na skrzyżowanie a jeszcze nie skończyłeś manewru? Jak mniemam
    nie, bo wyłącza się ją, wg prawa, po zakończeniu manewru (w praktyce
    kierunkowskaz wyłącza się sam po odkręceniu kierownicy "na wprost"). Na
    "okrężnym" jest tak samo. Że niektórzy twierdzą, że to jest nikomu nie
    potrzebne, albo że może kogoś zmylać -- cóż, na "kwadratowym" w zasadzie
    też nie jest potrzebne, a jakoś nikt użycia kierunkowskazu w sposób ciągły
    nie podważa. Niewiadomoczemu.

    > Dworak z Krakowa usiłuje to zmienić, ale jak dotąd marnie mu to idzie.

    I nic dziwnego, i całe szczęście zarazem.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: