  • 361. Data: 2014-11-18 18:01:27
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > a skąd jadący z przeciwka ma wiedzieć, że tu są pasy tylko do skrętu a
    > trzeci już nie i do tego sygnalizator kierunkowy?
    > telepatia?

    Jesli trzeci pas bylby prosto i do skretu w lewo, wtedy trzeba wlaczyc. Z
    pozostalych dwoch nie.

    Tam jeszcze jest specyficzny uklad swiatel. Czyli ci ktorzy skrecaja z
    Grojeckiej w Banacha powinni zdazyc to zrobic zanim rusza do skretu z
    Grojeckiej w Bitwy.
    Zielone w kierunku S zapala sie wtedy gdy te dwa pasy z przeciwka stoja.

  • 362. Data: 2014-11-18 18:05:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20141118085402.6690f221@babcia-workstat
    ion...

    > Albo tylko w lewo jak się jedzie pod prąd. ;-)
    > Ćwiczone wielokrotnie na mini rondzie Wąwozowa/Wańkowicza na
    > warszawskim Ursynowie. Co 4-5 przejazd obserwuję "miszczów" jadących
    > pod prąd bo przecież tak bliżej. A że mieszkam niedaleko to właściwie
    > co tydzień takowych widzę. Kiedyś nawet czołówkę tam widziałem.

    100 m od mojej chaty parę lat temu rondo wybudowali, nieco przesunięte wobec
    starego przebiegu głównej drogi (skręcającej).
    Takich co to po prostu w sposób o którym pisałeś jest od groma, ostatnio
    nawet betoniarka w ten sposób sobie drogę skróciła.
    Nie wiem skąd taka głupota w ludziach.

  • 363. Data: 2014-11-18 18:16:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 18 Nov 2014 16:27:40 +0000 (UTC), masti

    > i nadal nie potrafisz wskazać przepisu, o którym mowa.

    Widzę, że znowu trzeba powtarzać jak krowie na rowie: jak nie znasz lub nie
    rozumiesz przepisów dotyczących zmiany kierunku, to idź się mieszać z
    betonem na swoje mury, które ci uniemożliwą kręcenie się w kółko po
    skrzyżowaniach. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 364. Data: 2014-11-18 18:26:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 18 Nov 2014 17:33:18 +0100, Shrek

    > Znaczy stoisz na swiatłach i nie chcesz skręcać więc nie wrzucasz
    > kierunku, ale zanim zapiali się żółte nachodzi cię jednak ochota na
    > skręcanie i wrzucasz kierunek?

    Znowu coś sobie dorabiasz co nie zostało napisane.

    > Często taki niezdecydowany jesteś?

    Jestem absolutnie zdecydowany.
    Wygląda na to, że dużo bardziej niż ty.

    > NIe przeszkadza ci to ogólnie w życiu?

    Przeszkadzają mi manipulatorzy tacy jak ty, co nie potrafią czytać ze
    zrozumieniem co się do nich pisze i ignoranci na drodze co myślą tylko i
    wyłącznie o swoim własnym tyłku, bo przecież ich jest najmojsze.

    > Dobra mi się znudziło.
    > Uważasz, że w trosce o prywatność nie należy
    > zbyt wcześnie ujawniać swoich zamiarów?

    Znowu coś sobie dorabiasz -- standardowo, chciałoby się rzec.
    Nie umiesz normalnie dyskutować?...

    > Szkoda tylko, że nikt cię nie wyprostuje na drodze

    ...ano nie umiesz -- i w końcu wyszło szydło z worka.

    > i będziesz dalej uważał, że masz słuszność w swoich debilnych pomysłach.

    Oczywiście, bo bezcelowe błyskanie nie jest w ogóle debilne.

    > EOT

    Tyż prawda.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 365. Data: 2014-11-18 18:29:45
    Temat: Re: Wciśnięty ... rondo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 18 Nov 2014 17:36:31 +0100, Witolko

    > Minister w rozporządzeniu napisał, że miejsce
    > oznaczone znakiem C-12 to jest skrzyżowanie.

    Do rondoprostowaczy taki argument nie przemówi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 366. Data: 2014-11-18 18:44:11
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-11-15 00:14, pbanasik wrote:

    > Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    > wiadomości news:20141114091006.43e0649f@babcia-workstation...

    > Trzymam wciśnięty hamulec po to, aby nikt, kto za mną stoi na światłach,
    > nie wjechał mi w dupsko. Jak puszczam hamulec daję znać temu za mną, że
    > ruszam.
    > Bardzo dobrze, że większość tak robi. Jest przez to mniej stłuczek na
    > skrzyżowaniach.

    Raczej zle ze tak robia - mozna inaczej. Ja tak, ze dopoki ktos nie
    dojedzie i sie nie zatrzyma to trzymam (zaleznie od warunkow oraz tego w
    jaki sposob zbliza sie pojazd z tylu). Kiedty tamten sie zatrzyma to
    puszczam. Ewnetualnie jak sie dopiero zbliza z daleka to wciskam, zeby
    dac do zrozumienia, ze stoje lub zatrzymuje sie. Pozniej zawlniam.
    Mozna? Mozna!

    --
    mk4

  • 367. Data: 2014-11-18 18:57:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

> [...]
    > rozumiesz przepisów dotyczących zmiany kierunku, to idź się mieszać z
    > betonem na swoje mury, które ci uniemożliwą kręcenie się w kółko po

    to ty twierdzisz, że jest przepis, który zabrania to go pokaż.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 368. Data: 2014-11-18 19:30:20
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Shrek" wrote in message news:m4fk8p$c5k$2@node2.news.atman.pl...

    > Ale ma jakieś wsparcie?

    > Pisałem już - skręcając w lewo, lub zawracając masz to zrobić z pasa
    > możliwie bliskiego lewej krawędzi - przepisu ogólne. Tak wiem - zaraz
    > stwierdzisz, że na rondzie nie da się skręcić w lewo - poproszę podstawę
    > prawną.

    Z takiej interpretacji wynikałoby, że nie wolno też zjechać przed wybranym
    zjazdem na prawy pas ronda? Zawsze przy zjezdzie zajeżdżasz drogę tym na
    prawym pasie?

    --
    Axel

  • 369. Data: 2014-11-18 19:35:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-18 19:30, Axel wrote:

    > Z takiej interpretacji wynikałoby, że nie wolno też zjechać przed
    > wybranym zjazdem na prawy pas ronda?

    A to dlaczego?

    Shrek.

  • 370. Data: 2014-11-18 19:55:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 18 Nov 2014 17:57:12 +0000 (UTC), masti

    > to ty twierdzisz, że jest przepis,
    > który zabrania to go pokaż.

    Jesteś już kolejnym z rzędu co czytać nie potrafi i znowu wmawia coś, co
    nie zostało napisane. Może chociaż ty się odróżnisz od reszty i zechcesz mi
    pokazać gdzie napisałem, że jest przepis zabraniający robienia głupot na
    środku skrzyżowania? To ty sobie ubzdurałeś, że jest taki przepis i żądasz
    jego przedstawienia.

    Wyraźnie zaznaczyłem, i jaśniej się już się raczej nie da, że nie ma
    przepisu zabraniającego kręcić się po skrzyżowaniu -- jest w przepisach
    nakaz właściwej jazdy w punktach dotyczących zmiany kierunku.

    To że ty te przepisy olewasz, nie znasz lub nie rozumiesz, to już tylko
    twój problem -- ale mnie w te swoje budowlane zabawy nie mieszaj.

    --
    Pozdor
    Myjk