  • Data: 2014-11-24 00:19:10
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > Moja nie rozumieć co mówić twoja;)
    > --
    > Zapytaj wujka o drzazgę, belkę i oko

    Przyjąłem. Postaram się pisać jaśniej;)
    --
    To nie rozumiem. Pisałem o tym, że inaczej postrzegamy wolne ruszanie innych
    niż swoje szczególnie jak raz czas leci według światła a raz według tych co
    przed nami. Nie winiłbym nikogo za ten stan rzeczy bo to psychologia jest,
    ale jak rozważając nie uznamy tego to mamy dziwne stwierdzenia, że jest
    jakiś problem do rozwiązania inny niż nasza natura. Ja bym czasomierze dał
    bo one pomagają w wielu obszarach.