  • Data: 2014-11-17 19:40:21
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 17 Nov 2014 18:26:15 +0100, Wiwo

    > Widzę, że po raz kolejny wykręcasz się z tego co sam piszesz.

    Widzę, że jednak próbujesz manipulować tym co ja piszę tak, aby ci było
    wygodniej. No więc zaskoczę cię powtarzając: jak sobie będziesz dorabiać
    coś co nie zostało napisane, jak powyżej, to niewykluczone że komuś to w
    końcu wmówisz. Ale nie przejmuj się, to typowe.

    > W kontekście tego wątku, "błyskanie w paszczę" ma jasny przekaz,
    > że jest to coś nieprzyjemnego, niegrzecznego, niepożądanego.

    To sobie sam dorobiłeś. Błyskanie w paszcze -- gdy jest to rzecz jałowa,
    nikomu niepotrzebna w danym momencie, bo żadnej informacji ze sobą nie
    niesie.

    > Teraz, jak wychodzi, że Twoje twierdzenia nie trzymają się kupy, to
    > zaczynasz się wić.

    Nie pisz o wiciu się, gdy kąsasz jak pies ze wścieklizną. :P

    > Na skrzyżowaniu masz obowiązek sygnalizować zamiar skrętu.
    > Koniec i kropka.

    Nie NA skrzyżowaniu, tylko przed manewrem (a więc często także PRZED
    skrzyżowaniem) -- koniec i kropka.

    > Twoje kombinacje z włączaniem/wyłączaniem wg własnego "widzimisię" niczemu
    > nie służą, nikomu nie pomagają, a w pewnych przypadkach mogą innym kierowcom
    > utrudnić rozpoznanie Twoich zamiarów.

    Bzdura. Jak stoję w miejscu i nie mogę się ruszyć bo mam czerwone, albo
    ktoś mi drogę zagradza, nie mam obowiązku pokazywać kierunkowskazu, bo w
    tym momencie nie mam żadnego innego zamiaru poza STANIEM i czekaniem na
    moją kolej jazdy. Jak będę miał zamiar ruszyć, co zwiąże się z zamiarem
    wykonania manewru np. skrętu, to włączę kierunkowskaz tak, żeby wszyscy
    którzy mają być poinformowani, zostanli poinformowani wystarczająco
    wcześnie. Koniec i kropka. Jak ci się nie podoba, to wnioskuj o zmianę
    PORD.

    > Po raz kolejny poproszę o podanie argumentu na takie używanie kierunków.

    Lepiej podaj swój "argument" na miganie gdy do skrętu stoisz 10 cykli na
    światłach i za każdym razem od momentu jak staniesz, poruszasz się o dwa
    metry DO PRZODU a migasz ciągle że skręcasz.

    > Skoro jednak przyznałeś, że nikogo nie oślepiają, nie służą oszczędnościom,
    > to nie pisz proszę po raz kolejny, że nie są potrzebne, tylko dlaczego mają
    > nie działać na tym nieszczęsnym staniu na światłach.

    Kierunkowskaz ma spełniać jakieś zadanie, tj. ma o czymś konkretnym
    informować, a nie po prostu sobie BYĆ. Ty sprowadzasz używanie
    kierunkowskazów do absurdu. Mają być, bo TAK!

    > Z Twoich dywagacji na razie wynika jedynie "bo tak".
    > Jeśli to jest ten argument, to napisz od razu, dam sobie spokój.

    Narazie to u ciebie jest tylko w kółko że trzeba stosować nieważne jak
    jałowe i niepotrzebne w danym momencie to jest.

    > Ambaras? Jaki ambaras? Na razie próbuje się dowiedzieć jaki masz w cel w
    > wyłączaniu kierunku. Ja swoje argumenty podałem. Ty na razie swoich nie
    > chcesz.

    Zrozumiesz jak odpowiesz w końcu sobie na pytanie jaki ty masz cel w
    jałowym błyskaniu ludziom w paszczę, skoro stoisz dwie (albo więcej) minuty
    na pasie do skrętu.

    > Nic nie wmawiam. Stwierdzam fakt.

    Jak zwykle tylko ci się wydaje. :>

    > Oczywiście, że tak. Ale podążając tym tokiem myślenia, można by stwierdzić,
    > że z kierunków można w ogóle zrezygnować. Do tego zmierzasz?

    Zmierzam do tego, że twój argument jest spalony. To że ja sobie wyłączam
    kierunkowskaz i zaciągam ręczny na czas postoju na sygnalizatorze żeby nie
    świecić STOPem i kierunkowskazem a ty mi wmawiasz że zmylam kogoś za sobą
    albo z naprzeciwka, albo że z pewnością opóźnię ruszenie, albo więcej
    energii niż to warte, włożę w zwolnienie ręcznego, to jakaś wierutna
    bzdura.

    > A ja napisałem, że może innych wprowadzać w błąd.
    > A w tym wypadku już szkodzi.

    Może. Takich co za dużo myślą, albo właśnie nie myślą wcale.
    Do której grupy w końcu należysz?

    > Oho. Zaczyna się operowanie na makrojednostkach. "Niewiadomoileczasu,
    > kilometry... Argumentów brakuje i trzeba dyskusję sprowadzić na manowce,
    > żeby oponent się zaplątał?

    Oho. Sam tam sprowadziłeś dyskusję wmawiajac mi "argument" pt. błyskac cały
    czas, bo jak się wyłączy a potem włączy to można kogoś zmylić. Więc
    odpowiedz łaskawie czy jak wiesz że będziesz miał zamiar skręcać za 5 km,
    co da przykładowo jakieś 2 minuty czasu, to włączasz kierunkowskaz już przy
    powzięciu zamiaru, czy jednak dopiero gdy będziesz miał zamiar wykonać
    manewr? Odpowiedź jest tak prosta, że aż boli.

    > To nie ja piszę o kilometrach, czy "niewiadomoileczasu".

    No nie, bo się nie zastanawiasz nad sensem. Więc ci przenoszę sytuację do
    innego miejsca, żebyś się jednak zastanowił jaki mezalians popełniasz i co
    gorsza, nie widzisz problemu.

    > Naprawdę chcesz w ten sposób osiągnąć przewagę w dyskusji? Naprawdę?

    To wyjaśnij proszę, co się tam kryje pod pojęciem "prawdziwe rondo"? O ile
    mnie wiadomo, to są skrzyżowania i skrzyżowania o ruchu okrężnym i ruch po
    nich się nie różni poza tym że ciężko jest się na tych drugich zderzyć
    czołowo. :P

    > ROTFL... I to pisze człowiek, który na trywialną czynność
    > używania kierunków ma opracowany specjalny algorytm...

    Zwyczajnie nie jestem leniem. Myślę o wszystkich na drodze i jak widać
    udaje się całość jakoś pogodzić niewielkim kosztem. Jestem w stanie
    poinformować wszystkich o swoich zamiarach i jednocześnie nie świecić im na
    jałowo gdy już jest to zbyteczne. Nie musisz zazdraszczać, to jest banalnie
    proste do opanowania, trzeba tylko nie być ignorantem i leniem. :P

    --
    Pozdor
    Myjk