  • Data: 2014-11-15 21:54:32
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A o czym my tu rozmawiamy?

    O tym:

    >Jeśli rażą Cię stopy w korku, to w jaki sposób jesteś w stanie jechać w
    >nocy po dwukierunkowej jezdni?

    >Wtedy jedziemy w czarną dziurę i jeśli jezdnia jest
    > nieoswietlona....

    >W miescie zawsze jest widno, nawet jak nie ma
    >oswietlenia to jest poswiata.

    Ja tu mam na mysli swiatla mijania ale glownie w trasie w czasie kilku
    sekund podczas mijania.
    Swiatla mijania w miescie, oczywiscie dobrze ustawione nie raza mnie tak jak
    wbite stopy przez minute z odleglosci 3 metrow.
    Zapoznaj sie z tym tekstem, bo widze , ze chyba masz male doswiadczenie:
    http://superjazda.blogspot.com/2011/03/ciemnosc-widz
    e-jak-bezpiecznie-jezdzic.html
    tam jest krotko wspomniane o tym problemie, rowniez jak nie naduzywac
    swiatel stopu.
    Przyda sie tobie jak i innym tutaj.

    > Czyli dokładnie tak, jak niemal 100% sprawców wypadków śmiertelnych na
    > kilka sekund przed wypadkiem:P

    Moze chcesz sie zalozyc, moga byc nawet godziny ?:) Chyba, ze piszesz o
    sobie, wtedy w to nie wchodze.

    > No to fajnie, że przynajmniej w dzień mogę hamować bez obawy, że cię
    > oślepię;) W nocy mach hamować silnikiem i nie nadużywać kierunków, bo ty
    > masz problem z oczami?

    Dla mnie mozesz w ogole nie hamowac.