-
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Wciąż się zastanawiam
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@z...googlegroups.com>
<hp73b5$g3b$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hp9sm8$llv$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hpcnno$kil$1@nemesis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
Date: 5 Apr 2010 18:03:41 +0200
X-Trace: news.home.net.pl 1270483421 80.52.166.102 (5 Apr 2010 18:03:41 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 42
X-Authenticated-User: anka.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270233
[ ukryj nagłówki ]neelix wrote:
>> ZAWSZE wiem co się dzieje za mną. Teoretycznie mógłbym zamknąć oczy i
>> zmienić pas. Zawsze jednak dodatkowo patrzę w lusterka przed manewrem
>> żeby się upewnić.
>
> I to jest normalne czy chore? Dla mnie to jest chore to znaczy chore
> jest to, ze drogowi debile zmuszają do takich zachowań czyli przesadnego
> panikowania. Względy własnego bezpieczeństwa.to inna para kaloszy.
Nie, to jest bardzo dobre przyzwyczajenie z wielu powodów. Choćby z
takiego, że w sytuacji zagrożenia często nie ma czasu spojrzeć w
lusterko, bo trzeba NATYCHMIAST zdecydować czy hamować czy omijać. Jeśli
wiem, co się dzieje z tyłu to mogę podjąć lepszą decyzję.
>>> Do tyłu należy patrzeć przy zamiarze wykonania manewru.
>> To jest bzdura, osoby tak myślące potem opowiadają niestworzone
>> historie o pojazdach pojawiających się znikąd.
>
> Nie ma prawa pojawić się coś znikąd jeśli jedziesz z przepisową
> prędkością. Jaka musi być prędkość innego pojazdu, by nagle coś się
> pojawiło?
Podałem parę przykładów, że ma prawo, tyle wystarczy, żeby nie robić
takich debilnych założeń.
> Patrzenie do tyłu przez 50% czasu podróży powinno być leczone. Są jakieś
> granice absurdu.
50% to sam sobie dośpiewałeś. Chodzi o to by cały czas wiedzieć co się
dzieje z tyłu, w jaki sposób się to uzyska to już indywidualna kwestia.
> Głupota to to, ze jednak coś się pojawia, bo nie powinno. Reakcje na
> panującą u nas głupotę mogą być różne. Jedna z nich to zapobieganie, ale
> nie o to chodzi.
Nie powinno być tylu przepisów oderwanych od rzeczywistości. Jeśli
większość łamie jakiś przepis, to nie większość jest zła tylko ten
przepis.
--
cokolwiek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.10 18:51 to
- 05.04.10 18:53 to
- 05.04.10 18:54 to
- 05.04.10 19:05 Tom N
- 05.04.10 19:56 Budzik
- 06.04.10 11:07 neelix
- 06.04.10 11:18 neelix
- 06.04.10 11:19 neelix
- 06.04.10 11:36 neelix
- 06.04.10 11:51 neelix
- 06.04.10 14:44 to
- 06.04.10 15:53 neelix
- 06.04.10 16:01 to
- 06.04.10 16:04 to
- 06.04.10 16:05 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=