  • Data: 2010-04-05 19:56:59
    Temat: Re: Wciąż się zastanawiam
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 'Tom N' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > <http://www.mongooseexhausts.com/vehicles/Mercedes_S
    printer.jpg>

    > Możesz obracać głowę i patrzeć przez ramię -- i podziwiać wnętrze, czy
    > to przy cofaniu, czy zmianie pasa... ;-)

    tak wiem, jezdziłem takim dosc duzo (własciwie to wczesniejsza 207,
    traffikiem i podbnymi wynalazkami)
    Ale przewaznie mialem dodatkowe lusterka pokazujace martwe pole.

    > Pochylenie do przodu i w bocznych lusterkach widać pod innym kątem --
    > a cały czas widzisz co się dzieje przed pojazdem.

    ok, powiem inaczej - nie warto opierac sie na tym, co widzimy w isterkach,
    poniewz maja martwe pole. Musimy w jakis sposób objerzec równiez to martwe
    pole (albo obracajac glowe, albo zmieniajac kąt patrzenia w lusterko)
    Ok?