  • Data: 2012-02-07 09:05:00
    Temat: Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-02-06, o godz. 16:31:37
    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Fakt, ale Konstancina-Jeziorny.

    Nie tylko tam. Okolice Tesco na Kabatach to też loteria. Choć tam to
    loterią jest też często Orange.

    > Z Play-em jest różnie (ilość problemów jest największa w stosunku
    > do innych operatorów), ale nie wiem skąd opinia, że w metrze nie da
    > się rozmawiać.

    Z własnego codziennego doświadczenia. Z 3 sieci jakie używam najlepiej
    sprawuje się T-Mobile - ma zasięg na stacjach i w części tuneli. Orange
    - głownie na stacjach i często rwie. Play - ruletka mimo reklamy że mają
    zasięg wszędzie - także w tunelach. Plusa nie sprawdzałem.

    > Play może miał tanio, ale od jakiegoś czasu nie jest to prawdą.

    Może masz rację - nie przyglądam się ofercie bo nie planuję zmian. ;-)

    Zdrówko