eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWażność konta w T-mobile-tak-taku › Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
  • Data: 2012-02-07 14:09:53
    Temat: Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-07 11:31, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Dnia 2012-02-07, o godz. 11:07:29
    > Artur Maśląg<f...@p...com> napisał(a):
    >
    >> Nie chodziło mi o teren Konstancin-Jeziorny, tylko o błąd
    >> w odmianie :) W zakresie zasięgu się zgadzałem :)
    >
    > Wiem - dlatego nie komentowałem :-P
    > Podobnie jest z Jabłonną. ;-)

    I Starą Miłosną ;)

    >> Ja mam wrażenie, że z Orange jest gorzej od jakiegoś czasu.
    >
    > Ja mam firmowy telefon plus firmowy net w Orange. Darowanemu koniowi w
    > zęby się nie patrzy patrzy ale chyba masz rację. O ile centra dużych
    > miast są OK to poza nimi jest tragedia.

    Problemy zaczęły się pojawiać jakiś czas temu - przyczyny nie są mi
    znane, ale skoro problem jest np. na Ursynowie, to zdaje się nie jest
    dobrze.

    > W ostatni weekend byłem w Żywcu
    > i okolicach. Lepiej szło na słowackim roamingu niż na Orange. O
    > transmisji danych mogłem zapomnieć - pakiety chyba tam noszą gołębie a
    > te się schowały przez zimnem. ;-) W sumie w T-Mobile mogę zwykle na
    > trasie puścić dzieciakowi na telefonie/tablecie jakąś bajke via Ipla. W
    > Orange niemozliwe nawet na głównych szlakach.

    Nie wiem jak to jest, ale masz bardzo podobne obserwacje do moich
    - tyle, że z innej granicy ;) Znajomym poradziłem wyłączenie
    roamingu, ponieważ prędzej się łączyło z O2 niż z polskimi ;)
    Z T-Mobile jakoś problemów nie było.

    >> Ja też nie planuję (osobiście T-Mobile + Orange), niemniej co jakiś
    >> czas sprawdzam oferty. Play wręcz otwarcie twierdził, że taniej
    >> niż inni nie będzie, ale będzie lepiej (cokolwiek by to miało
    >> znaczyć).
    >
    > Lepiej niż teraz chyba. A to mało ambitny cel. ;-)

    Niech próbują ;)

    > No i jeszcze mogli
    > by przeszkolić solidnie obsługę infolinii i wpoic im że zwracania się
    > na "Ty" do klienta to amerykańska a nie europejska tradycja.

    Tego jeszcze nie przerabiałem ;)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: