  • 1. Data: 2016-07-09 22:36:04
    Temat: Ważność konta
    Od: MZ <2...@w...pl>

    Witam

    Proszę o informację jaka sieć ma najdłuższą ważność konta po
    doładowaniu. Szukam karty dla dziecka, które będzie miało zadzwonić do
    rodziców z informacją, że wróciło ze szkoły i aby rodzice mogli do niego
    zadzwonić w razie potrzeby.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-07-09 22:40:56
    Temat: Re: Ważność konta
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-07-09 22:36, MZ wrote:
> [...]
    > doładowaniu. Szukam karty dla dziecka, które będzie miało zadzwonić do
    > rodziców z informacją, że wróciło ze szkoły i aby rodzice mogli do niego

    nie wiem, czy to jeszcze działa - ale mam rezerwową kartę w VirginMobile
    - raz na rok doładowuję 5-10pln i działa.

    To samo u syna (też ma VM) - tyle, że jemu (z racji, że używa sporo) z
    wiadomych względów doładowuję częściej.

  • 3. Data: 2016-07-10 01:03:23
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-07-09 20:36, MZ <2...@w...pl> wrote:
> [...]
    > doładowaniu. Szukam karty dla dziecka, które będzie miało zadzwonić do
    > rodziców z informacją, że wróciło ze szkoły i aby rodzice mogli do niego

    Orange z "promocją" RWK - przedłużanie o rok za darmo
    nju - ważne na zawsze

    szukać dalej? ;-)

  • 4. Data: 2016-07-10 01:53:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MZ" 57816062$0$12563$6...@n...neostrada.pl

    > Proszę o informację jaka sieć ma najdłuższą ważność konta po

    Otange i Virgin -- przedłużka za free.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 5. Data: 2016-07-10 09:14:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-09 o 22:36, MZ pisze:
> [...]
    > doładowaniu. Szukam karty dla dziecka, które będzie miało zadzwonić do
    > rodziców z informacją, że wróciło ze szkoły i aby rodzice mogli do niego

    Virginmobile i taryfa freemium - nie dość, że konto ważne póki co bez
    ograniczeń, to jeszcze 30 minut, 30 sms i 300mb miesięcznie za darmo.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-07-10 10:29:39
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    MZ wrote on 2016-07-09 :
> [...]
    > Szukam karty dla dziecka, które będzie miało zadzwonić do rodziców z
    > informacją, że wróciło ze szkoły i aby rodzice mogli do niego zadzwonić w

    W rodzinie, 2 lata po każdym doładowaniu. Nie mylić z W naszej rodzinie
    ojca z Torunia.

  • 7. Data: 2016-07-10 10:52:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 09 Jul 2016 22:40:56 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:
    > nie wiem, czy to jeszcze działa - ale mam rezerwową kartę w
    VirginMobile
    > - raz na rok doładowuję 5-10pln i działa.

    Klucz.net też. Kilka miesięcy temu doładowywałem za 30pln i ciągle
    saldo jest dostępne i można korzystać.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-07-10 15:05:57
    Od: W <w...@w...pl>

    MZ wystukał, co następuje:

> [...]
    > doładowaniu. Szukam karty dla dziecka, które będzie miało zadzwonić do
    > rodziców z informacją, że wróciło ze szkoły i aby rodzice mogli do niego

    Mobile Viking - po każdym doładowaniu
    Play z taryfą RWK - można przedłużyć wysyłając SMS
    T-mobile coś miało, że się wycofało...

  • 9. Data: 2016-07-10 20:43:41
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-07-10 o 09:14, Liwiusz pisze:

    > Virginmobile i taryfa freemium - nie dość, że konto ważne póki co bez
    > ograniczeń, to jeszcze 30 minut, 30 sms i 300mb miesięcznie za darmo.

    Co pół roku trzeba tylko zatwierdzić chęć dalszego używania karty i
    taryfy freemium, zwykłe potwierdzenie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl