-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
Date: Fri, 02 Sep 2011 22:18:51 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 54
Message-ID: <j3rdo4$6ed$1@news.onet.pl>
References: <j3lkjv$ub8$1@news.onet.pl> <j3ll5o$2b3$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com>
<4e5e5bcd$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <j3nfs7$ooc$4@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j3ngfe$u6r$2@news.onet.pl>
<7...@p...pl> <j3ni5b$a1o$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j3np04$f3a$1@news.onet.pl>
<2...@p...pl> <j3nsvv$54o$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j3qf2t$48h$1@news.onet.pl>
<4...@p...pl> <j3qhr8$haf$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <j3qkoa$upr$1@news.onet.pl>
<3...@p...pl> <j3qo4j$dg5$1@news.onet.pl>
<8...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-202-194.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314994756 6605 89.72.202.194 (2 Sep 2011 20:19:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Sep 2011 20:19:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.18)
Gecko/20110616 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <8...@p...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395567
[ ukryj nagłówki ]On 2011-09-02 17:03, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Marcin,
>
> Friday, September 2, 2011, 4:05:12 PM, you wrote:
>
> [...]
>
>>>> Jakoś obraz na monitorze LCD wyświetlać się da (3 subpixele * 1920*1080
>>>> = 207519360), a komunikacja odbywa sie może 20-toma drutami
>>> Nieporównywalne - nie masz różnic potencjałów rzędu 120V. Poza tym -
>>> to z samej zasady jest martyca zintegrowana na jednym podłoży a nie
>>> 6000 drutów do lutowania. Czym innym jest sterowanie logiczne a czym
>>> innym pomiar wartości analogowej na pływającym potencjale 6000 ogniw.
>> Najprostsze na szybko: Wystarczy szyna adresowa o szerokości 13 bitów +
>> 2 linie danych. I masz super dokładny pomiar konkretnego ogniwa.
>
> Człowieku, NIE MA scalonych multiplekserów analogowych o
> wystarczającym zakresie napięć wejściowych, żeby to zrealizować w
> sposób, jaki postulujesz.
Czytaj ze zrozumieniem.
> To nie jest ponad 6000 ogniw połączonych równolegle lub na zbliżonym
> potencjale.
Ależ odkrywcze.
> To są połączenia szeregowo-równolegle i konieczny jest
> pomiar różnicowy z wyborem za każdym razem dwóch linii (tak, da się je
> adresować razem) i przeniesieniem wysokich napięć.
Po pierwsze, wydaje się, że jednak nie wiesz co dokładnie (z naciskiem
na dokładnie) postuluje - tylko zgadujesz. Wysokie napięcie nie jest
żadnym problemem, ponieważ nigdy w proponowanym rozwiązaniu nie wystąpi.
A nawet jeśli chciałbys mierzyć to co opisałeś, to bez problemu da się
to zrobić - chyba wiesz co można zastosować.
Ale pójdźmy dalej, po co tak sie dupczyć - w końcu skoro ma być łatwo
wymeniać co się spieprzyło, to po prostu podzielimy sobie ten battery
pack na nieduże moduły i pogadamy sobie z nimi po can'ie. A i pomierzymy
sobie od razu więcej niż tylko napięcie ?
> Możemy dyskutować o wielu sprawach ale nie próbuj mnie uczyć mojego
> zawodu.
A Ty wyobraź sobie, nie masz bladego pojęcia z kim rozmawiasz.
PS: Z ciekawości poszukałem info o rozwiązaniu stosowanym w Tesli.
Piszą, że jednak chwalą się, że mają zaimplementowany dość zaawansowany
system kontroli stanu battery pack'a
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.11 22:36 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 23:03 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 23:18 J.F.
- 02.09.11 23:22 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.09.11 23:24 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 04.09.11 22:19 AZ
- 06.09.11 06:54 Massai
- 06.09.11 07:06 Massai
- 10.09.11 00:48 Tomasz Pyra
- 10.09.11 09:59 k...@o...pl
- 12.09.11 11:06 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=