eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWażniejsza moc czy moment obrotowy?Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <y...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ważniejsza moc czy moment obrotowy?
    Date: Fri, 02 Sep 2011 13:30:42 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 48
    Message-ID: <j3qf2t$48h$1@news.onet.pl>
    References: <j3lkjv$ub8$1@news.onet.pl> <j3ll5o$2b3$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <4e5e5bcd$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <j3nfs7$ooc$4@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <j3ngfe$u6r$2@news.onet.pl>
    <7...@p...pl> <j3ni5b$a1o$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <j3np04$f3a$1@news.onet.pl>
    <2...@p...pl> <j3nsvv$54o$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.22.28.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314963357 4369 193.22.28.4 (2 Sep 2011 11:35:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Sep 2011 11:35:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.4)
    Gecko/20100608 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1
    In-Reply-To: <1...@p...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395454
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-09-01 14:25, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Marcin,
    >
    > Thursday, September 1, 2011, 2:09:37 PM, you wrote:
    >
    > >>> Wrightspeed X1 jest bazującym na Arielu Atomie samochodem elektrycznym.
    > >> Ale w tym wątku rozmawiamy o silnikach spalinowych a nie
    > >> elektrycznych.
    >> Wątpiłeś w to, że mój słabszy elektryczny ZJE Twój spalinowy..
    >> udowodniłem co innego ;-)
    >
    > Ależ gdzie ja wątpię w słabość silników elektrycznych? Doskonale je
    > znam i uważam za najlepsze możliwe rozwiązanie napędu. Szkoda tylko,
    > że stale nie mamy sensownego ŹRÓDŁA energii.

    Oczywiście, pisałem o tym wcześniej już :-) Źródło jest kluczem.

    > >> Jasne. A teraz odpowiedz (sobie!) na pytania:
    > >> - ile miejsc w środku?
    > >> - ogrzewanie/klimatyzacja?
    > >> - radio?
    > >> - testy zderzeniowe?
    > >> - cena?
    > >> - wygoda?
    >> Uważasz, że tego rozwiązania nie da się zastosować w innym nadwoziu ?
    >
    > Wszystko się da - kwestia sensu. Przede wszystkim ekonomicznego.
    > Perdyliard ogniw 18650 to nie jest rozwiązanie problemu tylko
    > brutal-force.

    Jak wyżej :-) Ogniwa paliwowe...

    > >> I odbijam piłeczkę - bolid F1.
    >> Słabo odbiłeś :-) Jesteś w stanie sam go choćby tylko uruchomić ? :-)
    >> Mam pewne wątpliwości ;-)
    >
    > Jest równie mało użyteczny jak elektryczny Ariel. Mój reumatyzm nie
    > zniesie ani jednego ani drugiego.

    To co w arielu można spokojnie wsadzić do małego mieszczucha. ~160km
    wystarczy a ładuję się ponoć około 1-1.5h. Tak naprawdę, to problem jak
    zauważyłeś tkwi w zasadzie jedtynie w źródle energii...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: