  • 11. Data: 2009-04-30 15:14:41
    Temat: Re: Wawa prosba o rzut okiem
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    9
    > Nieaktualne -zadatkowany. Obejrzalem tylko ogolnie.

    buuu :-( tym nie mniej wielkie dzieki :(

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 12. Data: 2009-05-01 15:02:35
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    K.M.C. pisze:

    > Wlasnie, wypadaloby kogos wywolac do tablicy - Kuczu - na co
    > trzeba zwrozic uwage w olejaku starym takim :)?

    A nie wiem. Wszystko trzeba obaczyc :) Zwlaszcza ze ten z fotek malowany
    byl ch..owo i pod plastikami moga byc rozne przygody.

    BTW. to ostatni ladny japonski scigacz, no moze jeszcze 900RR SC33 :) No
    i ma juz prawdziwe zawieszenie z przodu.

    Chociaz gdybym ja mial kupowac takiego dziadka "dla mania" to bym bral
    gixxera garbusa. Tak 85-87. To to dopiero oldskool :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!