  • Data: 2010-02-25 13:39:57
    Temat: Re: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    AZ wrote:
    > Więc jak już namierzą to raczej nie odpuszczą...

    Miałem się powstrzymać jeszcze w tym roku, ale widzę że nie ma wyjścia. Trzeba będzie
    jednak podgiąć
    te tablice.

    Ostatnio dostałem mandat, bo komuś przeszkadzało że w osiedlową uliczkę przez linię
    ciągłą w lewo
    skręcają auta. Ciekawe co mamy zrobić jak legalna droga to 10 minut więcej stania w
    korku.
    No ale policji się rozstawiła i zarobiłem swoje pierwsze w życiu 5pkt karnych.

    Policjant się tłumaczył, że komendant mu kazał, bo ludzie narzekają (piszą maile), że
    prawo nie jest
    szanowane.

    Bardziej mnie załamała ta "postawa obywatelska" niż sam mandat. Nie wiem, może to
    jakaś oznaka
    cywilizacji, ale donieść na sąsiada? Przecież wszyscy mieszkamy na tym samym
    osiedlu...

    Takie kamery, takie TVN Uwaga Pirat i chrzanienie w telewizji że prędkość jest
    przyczyną wypadków
    mogą niedługo odnieść skutek w postaci całkowitej pacyfikacji. I wtedy w końcu wujek
    Zenek będzie
    mógł normalnie prowadzić swojego poloneza i nikt go nie będzie wyprzedzał.

    Dokąd to wszystko zmierza...

    --
    fv
    jeszcze tydzień, może dwa