  • Data: 2010-02-25 21:43:41
    Temat: Re: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

    > I co z tego? Jak ci sąsiad obrobi mieszkanie, to też będzie wszystko OK,
    > bo przecież mieszkacie na tym samym mieszkaniu?

    Nie myślałeś żeby być w takiej.. armii?U mnie ona się zawsze ujawnia o 11ej
    w niedzielę, 100 m dalej jest kościół, armia pilnuje wszech obec porządku,
    do mnie raz wezwała straż z powodu 10u cegieł przy mojej stronie płotu, były
    niezłe jaja przy kontroli :) armia też strasznie nie lubi mojej osoby i
    mojego groźnego psa na którego są skargi (jest niebezpieczny za siatką),
    warunki przyjęcia to min. 80 lat i moherowa czapka, spotkania raz w
    tygodniu, wpisowe i opłata członkowska co tydzień

    > Do normalności.

    normalne by było jakby po tych doniesieniach starli co kawałek farbę