  • Data: 2010-02-26 12:26:57
    Temat: Re: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "maverik"
    >
    > Nie. Normalne by było, jakby ci, którym przeszkadza ona farba poszli
    > z tym do właściwego organu zamiast uprawiać samowolkę. Jak się łamie
    > prawo, trzeba przynajmniej mieć jaja żeby ponieść konsekwencje, a nie
    > biadolić jakim to się jest biednym i uciśnionym.

    Ależ kochanieńki, ja twardo obstawiałem żeby policjant mi ten mandat wystawił i
    twardo go zapłacę.

    Właściwym organem w tej sprawie jest głupi ryj tego, któremu przeszkadza że przez tą
    linię
    przejeżdżam. I to tam będę wnosił protesty.

    Bo widzisz nie chodzi o to, że droga jest źle przemyślana - to wszyscy wiedzą i na to
    się nic nie
    poradzi. Chodzi o to, że komuś przeszkadzało coś, co bardzo poprawia innym komfort
    życia.

    Ja już pomijam bezczelność policji, która na codzień nie zwykła reagować na żadne
    powiadomienia o
    drących ryj pijakach czy autach zaparkowanych na przejściu dla pieszych.

    --
    fv
    jeszcze tydzień może trzy