  • 61. Data: 2010-04-15 23:45:22
    Temat: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-04-15 13:31, Massai wrote:

    > No - to po prostu zależy od pistoletu i konstrukcji wlewu w danym
    > samochodzie.

    Pamiętaj, że na 'odbijaniu' można stracić najwięcej pieniędzy.

    --
    Dominik

  • 62. Data: 2010-04-16 00:28:42
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    DooMiniK pisze:
    [..]
    > Po zatankowaniu resetuję komputer. Mam wtedy wyświetlone na ile litrów
    > starczy paliwa. Na standardowych dystrybutorach pokazuje mi, że mogę
    > przejechać jakieś 640km (Ford Focus 2009, 1.8 TDI). Na kilku
    > "wybadanych" dystrybutorach mogę zalać dużo więcej. Godzinę temu
    > tankowałem, udało mi się dobić do 790km. Następnym razem spróbuję do
    > 800km ;)

    nie wiem jak w fordzie, ale u mnie zasięg zależy od średniego zużycia z
    ostatnich około 20 kilometrów. Pojeździj emerycko i wtedy zatankuj.
    Chyba, że po resecie ustawia jakieś początkową wartość zużycia paliwa do
    wyznaczania zasięgu.

    --
    pozdr,
    W.

  • 63. Data: 2010-04-16 07:08:55
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Filip KK pisze:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    golf v 1.9 tdi trasa katowice-ostróda 9 l/100 :)

  • 64. Data: 2010-04-16 07:15:10
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Filip KK napisał:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    Clio III Grandtour 1,2 TCE: trasa Jaworzno-Jarosławiec, 2 os. dorosle+
    dziecko+cały czas klima+pełny bagażnik gratów, wózek dzieciecy itp.
    (przejazd przez Łódz, Czestochowe, Torun, korek w Swieciu) - wyszło
    5,6l/100km
    Zima odcinki nie wieksze niz 5 km - max 9,1l/100km
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 65. Data: 2010-04-16 08:06:03
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    V-Tec wrote:
> [...]
    > z ostatnich około 20 kilometrów. Pojeździj emerycko i wtedy zatankuj.
    > Chyba, że po resecie ustawia jakieś początkową wartość zużycia paliwa

    W Fordzie są dwa resety:

    - reset ogólny
    - reset wybranej wartości (np. średnie spalanie, śr. prędkość)

    Reset ogólny załatwia definitywnie sprawę zasięgu i u mnie komputerem pokazuje
    zawsze tyle samo, czyli 730km.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 66. Data: 2010-04-16 08:10:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    V-Tec wrote:

    > http://www.spritmonitor.de/ - 230 tys. pojazdów w bazie.

    Ja tam nawet mam konto do 3 lat ;-)

    Tylko co z tego - wpisałem raptem pierwsze tankowanie.
    Dlatego piszę "komu się chce"... Są tacy, to jasne.

    Ale mnie nie chodzi o cudze spalanie tylko o swoje ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 67. Data: 2010-04-16 10:42:11
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 16 kwi 2010 o 08:10 GMT, Massai napisał(a):

    > Ja tam nawet mam konto do 3 lat ;-)
    >
    > Tylko co z tego - wpisałem raptem pierwsze tankowanie.
    > Dlatego piszę "komu się chce"... Są tacy, to jasne.

    Bo komu sie chce wchodzic na strone, jak i tak zaraz po tankowaniu juz nie
    pamietasz ile, za ile itp...

    Od tego sa odpowiednie programy na komorke, w pisujesz w 5sek zaraz po
    tankowaniu, i masz cala chistorie..., wbrew pozorom przydaje sie...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 68. Data: 2010-04-16 15:30:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    foka, 1,6 miasto bez korkow, jazda spokojna, 12 l na sto, ale jak sie
    okazuje katalizator sie poszedl....

  • 69. Data: 2010-04-16 15:40:06
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Od tego sa odpowiednie programy na komorke, w pisujesz w 5sek zaraz po
    > tankowaniu, i masz cala chistorie..., wbrew pozorom przydaje sie...

    masz cos fajnego na symbiana? nie chce javy,;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 70. Data: 2010-04-16 15:55:46
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hq8rnm$hp3$1@news.onet.pl...
> [...]
    > dziecko+cały czas klima+pełny bagażnik gratów, wózek dzieciecy itp.
    > (przejazd przez Łódz, Czestochowe, Torun, korek w Swieciu) - wyszło

    pare lat temu kaszel, 650, lekko grzebany - swiatek 385, przefazowaene koło
    rozrzadu, modyfikowany zamach pare innych dupereli w silniku,
    wielka radosc, bo bylo na caly bak paliwa;)
    [reszta kasy szla w grzebanie przy kaszlu],
    po zatankowaniu pojechaliśmy sobie potestować nowe zawieszenie i silnik,

    jakie spalanie nam wyszło, to niewiem, ale w pare godzin zeszlo do poziomu
    0 - do domu z okolicznej uliczki pchalem;)
    opony sie skonczyly też przy tej okazji i szczeki, zjechane niemal do zera.
    ale zabawa przednia, nigdy sie nie spodziewalismy ze takim glupim autem
    mozna sie tak fajnie pobawic;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek