  • 71. Data: 2010-04-16 16:05:56
    Temat: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 15:55:46 +0200, Bartek wrote:
    >pare lat temu kaszel, 650, lekko grzebany - swiatek 385, przefazowaene koło
    >rozrzadu, modyfikowany zamach pare innych dupereli w silniku,
    >wielka radosc, bo bylo na caly bak paliwa;)
    >[reszta kasy szla w grzebanie przy kaszlu],
    >po zatankowaniu pojechaliśmy sobie potestować nowe zawieszenie i silnik,
    >
    >jakie spalanie nam wyszło, to niewiem, ale w pare godzin zeszlo do poziomu
    >0 - do domu z okolicznej uliczki pchalem;)

    Godzin ? Nubira potrafila wyssac bak w 1.5h, aczkolwiek juz po
    godzinie czlowiek zwalnial i rozgladal sie nerwowo :-)

    J.

  • 72. Data: 2010-04-17 02:26:09
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 16 kwi 2010 o 15:40 GMT, Bartek napisał(a):

    > masz cos fajnego na symbiana? nie chce javy,;)

    WM albo android

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 73. Data: 2010-04-17 09:28:07
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Filip KK pisze:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    Jeep Grand Cheeroke 5,7 HEMI
    srednia 32,3 l/100 na trasie Lodz-Stargard Szczecinski

    szwagier

  • 74. Data: 2010-04-17 12:49:03
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-04-15 23:28, V-Tec wrote:
    > DooMiniK pisze:
    > [..]
    >
    > nie wiem jak w fordzie, ale u mnie zasięg zależy od średniego zużycia z
    > ostatnich około 20 kilometrów. Pojeździj emerycko i wtedy zatankuj.
    > Chyba, że po resecie ustawia jakieś początkową wartość zużycia paliwa do
    > wyznaczania zasięgu.

    ... z tego powodu też resetuję komputer. Przy mojej jeździe na długich
    odcinkach (110-120km/h) zużycie spada dosyć mocno :)

    --
    Dominik (bachus)

  • 75. Data: 2010-04-18 04:31:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 16:02:54 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Mam podobnie.
    > Ceed 1.6 crdi - ok. 4,5 l/100 przy minimalistycznej jeździe.
    > Na autostradzie potrafi spalić grubo ponad 10 l.

    Przy jakich prędkościach?

    Bo u mnie przy 1.9JTDm/1500kg 9-10l nie przekracza, chyba, że pod górkę.
    Ale prędkości w okolicach 150, do buta w podłodze daleko.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 76. Data: 2010-04-18 04:37:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 00:54:45 +0200, Filip KK napisał(a):

    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    Podobna trasa, środek dnia, normalna jazda z wyprzedzaniem = 6,4/100
    Środek nocy, jazda z tempomatem, rzadkie zwalnianie = 6,4/100
    Ot, przewidywalne auto ;)

    Producent twierdzi, że powinno palić 5.2/100, ale to można między bajki
    włożyć (chyba na szóstce non-stop i nawet bez radia). AR159 1.9JTDm.

    Golf 1.6 75KM z LPG przy emeryckiej jeździe wciągał <9/100 gazu. Nie udało
    mi się zejść niżej, ale też nie miałem ochoty zamęczać silnika.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 77. Data: 2010-04-18 12:54:40
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    >
    > Golf 1.6 75KM z LPG przy emeryckiej jeździe wciągał <9/100 gazu. Nie
    > udało mi się zejść niżej, ale też nie miałem ochoty zamęczać silnika.

    cc900 - 9,64l/100km...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 78. Data: 2010-04-18 13:56:11
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Golf 1.6 75KM z LPG przy emeryckiej jeździe wciągał <9/100 gazu. Nie udało
    > mi się zejść niżej, ale też nie miałem ochoty zamęczać silnika.

    tym samym golfem, po zmianie instalki gazowej [okazyjnie kpl sie trafil wiec
    wymienilem calosc] na trasie przy emeryckiej jezdzie zchodzilo do okolo 8,
    ale zato przy kapieniu - dynamicznej jezdzie ;) na krodkich odcinkach po
    miescie - zimny silnik - raczej więcej niż 11.5 nie było.

    aktualne auto - 2.4 JTD 150 KM - po wstepnych obserwacjach pali okolo 7 l po
    miescie. ale trzeba jescze troche poczekac, bo jednak przesiadka z slabego
    na mocne nie sprzyja niskiemu spalaniu w nowym aucie;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] LYBRA 2.4 JTD

  • 79. Data: 2010-04-18 15:02:29
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 00:54:45 +0200, Filip KK napisał(a):

    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?
    >
    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    12 lat, Mondeo 1,8TD spalanie 6,67 ON liczone na 20 tys kilometrów. Niech
    się schowa ekologia "nówek"

  • 80. Data: 2010-04-18 19:03:22
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 13:56:11 +0200, Bartek napisał(a):

    > aktualne auto - 2.4 JTD 150 KM - po wstepnych obserwacjach pali okolo 7 l po
    > miescie.

    Ehe - zdefiniuj pojęcie "po mieście"... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.