  • 1. Data: 2010-11-29 22:24:47
    Temat: Waski kubek termiczny
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Poszukuje kubka termicznego ktory udaloby sie wsadzic w uchwyt w
    przednich drzwiach w Astrze II Classic. Jest tam malo miejsca i o ile
    sam dol kubka jeszcze wchodzi to wszystkie kubki ktore mam lub widzialem
    rozszerzaja sie ku gorze co uniemozliwia ich trzymanie w uchwycie z
    przodu. Ewentualnie gdyby taki kubek rozszerzal sie ku gorze tylko z
    jednej strony to tez by pewnie pasowal.
    Niestety nie ma w tym samochodzie prawdziwych uchwytow na kubki. Moze
    ktos mial juz taki problem i znalazl inne rozwiazanie niz wywmiana
    samochodu:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-11-29 22:42:21
    Temat: Re: Waski kubek termiczny
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-29 22:24, Marcin pisze:
> [...]
    > Niestety nie ma w tym samochodzie prawdziwych uchwytow na kubki. Moze
    > ktos mial juz taki problem i znalazl inne rozwiazanie niz wywmiana

    Montaż podłokietnika, który miałby odp. miejsce.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-11-29 22:51:40
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.11.2010 Marcin <n...@n...ru> napisał/a:
> [...]
    > rozszerzaja sie ku gorze co uniemozliwia ich trzymanie w uchwycie z
    > przodu. Ewentualnie gdyby taki kubek rozszerzal sie ku gorze tylko z

    Mam wąski ale wysoki, Tchibo zdaje się, tyle że ma ponad 20 cm wysokości.

    > Niestety nie ma w tym samochodzie prawdziwych uchwytow na kubki. Moze
    > ktos mial juz taki problem i znalazl inne rozwiazanie niz wywmiana
    > samochodu:)

    Właśnie, ja mam uchwyty, ale zdaje się że można jakieś doczepiane dokupić.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2010-11-30 01:31:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 22:24:47 +0100, Marcin napisał(a):

    > rozszerzaja sie ku gorze co uniemozliwia ich trzymanie w uchwycie z
    > przodu. Ewentualnie gdyby taki kubek rozszerzal sie ku gorze tylko z
    > jednej strony to tez by pewnie pasowal.

    Obejrzyj te, dość specyficzne:
    https://www.dolce-gusto.pl/PL/Akcesoria/Pages/Szklan
    ki-i-Filizanki.aspx

    Tylko cena z wysyłką taka, że pewnie taniej będzie nowy uchwyt kupić ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl