  • 161. Data: 2011-04-27 18:23:14
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bosko. OK, załóżmy że jedziemy samochodami. Wyprzedzasz mnie. Nagle
    > wykonuję gwałtowny manewr

    Samochód nie wykonuje żadnego manewru.

    > i ładuję się w twój bok. Wg. twojej "logiki"
    > nie zachowałeś bezpiecznej odległości, ponieważ udało mi się ciebie
    > trafić. Jee!

    Jesli jechałeś na grubosć lakieru to teraz masz problem.

    \SK

  • 162. Data: 2011-04-27 18:23:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-27 17:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Kupiony wyrok.

    Noe pewnie, przecież nie pasuje do tez lansowanych przez Ciebie.

  • 163. Data: 2011-04-27 18:24:38
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Brednie wypisujesz, twierdząc że motocykliści usiłują przejeżdżać przez
    > samochody.

    > Nie zawsze, a w warunkach miejskich z reguły tak.

    > Odległość była bezpieczna

    nie byłą. I nie mogła być.

    > - póki jakiś ślepiec łamiąc przepisy jej nie
    > zmienił wykonując manewr bez patrzenia.
    >
    > Ale to jest sytuacja analogiczna do "wjechania w tył", kiedy ten co
    > "wjechał" stał, a ten z przodu wrzucił wsteczny.

    Nie jest

    > W ogóle żadnych, najwyraźniej.

    Mówisz o sobie, najwyraźniej.

    \SK

  • 164. Data: 2011-04-27 18:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 17:36, wit pisze:

    > Jak grzeje prosto po linii przerywanej między samochodami to wiele nie
    > skręca. A ciśnie się jakby wałówki miało dla niego nie wystarczyć.

    Raczyłeś twierdzić, że wykonują gwałtowne manewry... Teraz piszesz, że
    jednak jaką prosto....

    Może się zdecyduj?

  • 165. Data: 2011-04-27 18:26:34
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    cbnet wrote:
    > Chyba masz na myśli m.in. siebie, bo ja nikomu niczego tutaj
    > nie narzucam.

    Można też sie zesmrodzić przy jedzeniu. Nikomu niczego nie narzucając.

    \SK

  • 166. Data: 2011-04-27 18:27:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 18:08, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Bzdura. Pasy mają szerokość 275cm. Przeciętna osobówka wraz z lusterkami

    Czyżby? Zawsze? Jakiś przepis może podasz?

    > ma szerokość... 190-200cm. Jeśli jedzie środkiem pasa to zostaje po ok
    > 40cm z każdej strony do krawędzi pasa.

    Ale nie wolno jechać w pojedynkę środkiem pasa.

    Czego nie rozumiesz w "możliwie blisko prawej krawędzi"?

  • 167. Data: 2011-04-27 18:29:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 17:49, wit pisze:

    > I mamy przejazd kolejowy z zaporami, zapory zamknięte, będzie jechał pociąg.
    > Wszyscy stoją a gość co? Śmiało wali do przodu i wciska się przed
    > pierwszego.

    No i?

    > Zapory sie otwierają i zabawa zaczyna się od początku: gość
    > 60km/h, reszta jak za karawanem bo ruch z naprzeciwka jest.

    1) a masz jakiś dowód na to 60km/h?
    2) jakie jest w danym miejscu ograniczenie prędkości?

  • 168. Data: 2011-04-27 18:31:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > 1. Jak np zamierzasz zasygnalizować manewr przeciskania się. Dwoma
    > kierunkowskazami na raz?

    "Przeciskanie się" to nie manewr tylko zasadniczo jechanie prosto. Jeśli
    dochodzi do zmiany pasa, to się to normalnie sygnalizuje.

    > 2. Gdzie masz coś o wyprzedzaniu pomiędzy?

    No właśnie - gdzie masz zakaz?

  • 169. Data: 2011-04-27 18:32:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Kłamiesz.

    ROTFL!

    > Gwałtowny manewr motocyklisty by znaczniejszej prędkości ->
    > ostre pochylenie motocykla. Fizyka - tego się nie przeskoczy.

    No i co że ostre pochylenie?

    \SK

  • 170. Data: 2011-04-27 18:34:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 18:13, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Jest łamana cała masa.

    Kłamiesz.

    > Nieprawidłowe wyprzedzanie

    Podstawa prawna twojego twierdzenia?

    > Brak sygnalizowania manewru (ba niemożność)

    Bredzisz.

    > Kontynuowanie jazdy nie powyznaczonych pasach

    Masz jezdnię podzieloną na pasy. Jakim cudem można jechać jednocześnie
    po tej jezdni i nie po wyznaczonej na niej pasach? Lewitacja?

    > Brak zachowania bezpiecznego odstępu

    Jest bezpieczny. Udowodnij, że nie jest.

    > wymieniać dalej?

    Jak chcesz się ośmieszać...

    > Teraz to jeszcze udowodnij...

    Bo nadal żyją.