  • 71. Data: 2017-06-09 18:51:46
    Temat: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w
    <news:ohd10u$7dp$2@dont-email.me>:

    > Już pisałem - chcę wywnioskować jaki procent rocznych dochodów brutto
    > (czytaj: przychodów) u Polaków stanowi wartość samochodów jakimi jeżdzą...

    Już zostało wykazane, że pytasz nie o te, którymi jeżdżą, tylko o te, które
    mają na liście do opłacenia OC.

    > Ty to masz problemy ze zrozumieniem najprostrzych pytań, stary! :-)

    Pszemol czy Przemol? Cały czas masz z tym problem, ja rozumiem, że do musku
    amerykanina takie drobiazgi nie docierają, ale ogarnij się proszę, skoro
    usiłujesz jakkolwiek integrować się z macierzą.

    --
    'Tom N'

  • 72. Data: 2017-06-09 18:58:01
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Jak jestes na wlasnej dzialalnosci to takie ubezpieczenie kosztowac cie
    > moze pare tysiakow miesiecznie.

    Czyli jak w PL -- z odpowiednim przelicznikiem.

    Czym jeszcze chciałbys sie pochwalic?

    --
    'Tom N'

  • 74. Data: 2017-06-09 21:27:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Czyli jak w PL -- z odpowiednim przelicznikiem.
    >
    > Czym jeszcze chciałbys sie pochwalic?

    Sądzisz innych podług siebie...
    Sam się lubisz chwalić i sądzisz że inni tacy jak Ty...

    Odpowiadałem tylko na zadane pytanie. Znowu masz jakieś problemy? :-)))

  • 73. Data: 2017-06-09 21:27:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Już zostało wykazane, że pytasz nie o te, którymi jeżdżą, tylko o te, które
    > mają na liście do opłacenia OC.

    Nic nie zostało wykazane, wydaje Ci się :-) Margines ludzi którzy mają coś
    niejeżdżącego w garażu nie powinien zbytnio zaburzać statystyki.

    > Pszemol czy Przemol? Cały czas masz z tym problem, ja rozumiem, że do musku
    > amerykanina takie drobiazgi nie docierają, ale ogarnij się proszę, skoro
    > usiłujesz jakkolwiek integrować się z macierzą.

    Przyczepiasz się teraz do mojej unikalnej ksywki? Zaniżasz poziom, stary
    ... Ty się ogarnij.

  • 75. Data: 2017-06-09 21:46:20
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Nic nie zostało wykazane, wydaje Ci się :-) Margines ludzi którzy mają coś
    > niejeżdżącego w garażu nie powinien zbytnio zaburzać statystyki.

    LOL

    W PL to nie jest margines, ale co Ty możesz o tym wiedzieć.

    > Przyczepiasz się teraz do mojej unikalnej ksywki?

    Nie, oczy mi po raz kolejny wypadli.

    > Zaniżasz poziom, stary... Ty się ogarnij.

    Masz kiepska pamięć, nie dalej jak lekko ponad tydzień temu zostałeś
    "zganiony" i robisz dokładnie to samo -- co wciągasz, ze tak ci jedzie po
    musku ;P

    "A... to przepraszam :-) Zupełnie nieświadomie tego orta zrobiłem.
    Ale teraz już wreszcie rozumiem pytanie czy to był Przemol czy Pszemol :-D"

    --
    'Tom N'

  • 76. Data: 2017-06-10 01:21:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik xx

    > no właśnie tego na pewno nie będzie oznaczać.
    > Jak ktoś wyda 5% z dochodu 24.000zł to się może wykrwawić, a jak wyda
    > 600.000 zł na auto, zarabiając 300.000zł, to najwyżej na kilka dni
    > odpuści ośmiorniczki ;) z pytania o stosunek kosztu samochodu do dochodu
    > można wywnioskować jedynie jaki jest stosunek kosztu samochodu do
    > dochodu - i nic więcej ;)

    Ale jak Pszemol sobie to wrzuci w excela to te wyjatkowe sytuacje odrzuci i
    statystyka mu pokaże sie elegancko.
    Ewentualnie nie odrzuci ale narysuje sobie wykres i mu wyjdzie czy maksimum
    jest w okolicy 5 czy 30 czy 150%
    ---
    Pytanie jak pytanie, można pogadać, ale z tego żadnej sensownej statystyki
    nie zrobi się

  • 77. Data: 2017-06-10 01:23:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Ale nic nie oznacza chociazby dlatego ze probka to 5 osob.
    ---
    Generalnie, lepsza byłaby sonda na ulicy

  • 78. Data: 2017-06-10 07:08:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2017 19:36:43 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Czy chcielibyście się podzielić danymi na ten temat?

    U mnie wychodzi jakieś 4.5%. Ciężko mi oszacować wartość auta, bo
    kupiłem za X, potem dołożyłem gaz za 1.5X, ale to nie podniosło aż tak
    jego wartości :)
    Pracuję sam na 2 osoby, zarabiam okolice średniej krajowej... Nie widzę
    możliwości/sensu mieć droższego niż te 5% samochodu, tak samo jak brania
    jakiegoś mega kredytu na ten cel.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 79. Data: 2017-06-10 08:43:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jun 2017 07:08:52 +0200, MadMan napisał(a):

> [...]
    > Pracuję sam na 2 osoby, zarabiam okolice średniej krajowej... Nie widzę
    > możliwości/sensu mieć droższego niż te 5% samochodu, tak samo jak brania

    Powiem tak - kupilem tanie mondeo - skorodowalo.
    Kupilem druge tanie mondeo - skorodowalo.

    Kupilem drozsza vectre - tez skoroduje. Albo przebieg ja wykonczy.

    Powoli sie przyzwyczajam, ze auto kosztuje tych pare tys zl na rok, i
    moze warto zaplacic wiecej za mlodsze/lepsze.

    Ale naprawy tych lepszych sa bardzej kosztowne :-(

    J.

  • 80. Data: 2017-06-10 09:22:02
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 10 Jun 2017 08:43:53 +0200, J.F. napisał(a):

    > Powoli sie przyzwyczajam, ze auto kosztuje tych pare tys zl na rok, i
    > moze warto zaplacic wiecej za mlodsze/lepsze.

    Moje auto w niecałe 2 lata kosztowało 12.500 zł, co daje 36 groszy/km.
    Trochę koroduje ale nie ma tragedii, można to jeszcze zrobić.
    Myślę że z lepszym autem byłoby ciężko mieć tak tanio.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138