  • Data: 2017-06-09 14:19:03
    Temat: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ohc39a$ahh$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Chcę sprawdzić czy wciąż płynie we mnie Polska krew, czy już się
    >całkiem
    >przefiltrowała na amerykańską przez te wszystkie zjedzone hamburgery
    >;-)

    Nie potrafie wlasciwego odnalezc, ale na YT jest pare filmow
    "Polska-Ukraina - porownanie".
    I tam gdzies mlode Ukrainki mowia
    "jeden znajomy pracuje w Polsce, zarabia niezbyt duzo, ale samochod
    sobie kupil za 20 tys $.
    nawet szef takiego nie ma.
    No coz ... my Ukraincy tak mamy, fura najwazniejsza rzecz, pochwalic
    sie przed rodzina i znajomymi" ...

    Wiec nie przejmuj sie, po prostu kup, skoro tak Cie korci.
    Najwyzej schudniesz, jak na maselko do chleba zabraknie :-)

    >Otóż to.

    Tak swoja droga - ile sie placi tego ubezpieczenia zdrowotnego w USA ?
    Pamietam gdy to bylo ok 300$ miesiecznie od rodziny.
    Co by dawalo ok 13 tys zl rocznie.
    No coz, jak popatrzylem w pit, to gdyby zona zarobila drugie tyle, to
    wyszlyby porownywalne pieniadze.

    Przy czym nasza "polisa" pokryje transplantacje serca, ale leczenia
    zeba, czy wizyty o okulisty nie.
    Tzn pokryje, o ile ktos bedzie chcial czekac pol roku ...

    J.