  • 171. Data: 2018-07-06 09:15:13
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 21:56:22 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Skoro to Cię interesuje, to dodam, że to w zasadzie to proces
    > półautomatyczny. Komputer diagnostyczny (w wersji bezprzewodowej)
    > pokazuje gdzie ustawić przeszkodę, gdzie ją przesunąć. Jak to zrobisz to
    > klikasz "next" i tak dookoła auta. Potem współczynniki są wyliczane i
    > zapisywane są do rejestrów.
    W mojej Multipli pewnie nie ma komputera diagnostycznego a fabryczne czujniki
    zmieniając dźwięk tez informują mnie że zbliżam się do przeszkody . Czujniki z
    Allegro za 30-50zł maja dodatkowy wyświetlacz na którym widać odległość od przeszkody

  • 172. Data: 2018-07-06 09:58:26
    Od: p...@g...com

    --A to już coś w deseń asystenta parkowania.

    nie kazdy czujnik to tylko piszczalka

    --Ale ja miałem na myśli zwykłe czujniki które można kupić za 30-40zł na allegro za
    kompletny zestaw i które tez działają tak jak działać powinny.

    I tu jest przyczyna nieporozumienia, on pisze o intergracji z istniejacym systemem a
    wy mu wrzucacie jakies chinole i wmawiacie ze beda git :-)

    --I można je zamontować to każdego auta.

    tylko akurat nie do jego mietka :-) zeby system zagral musi byc ta sama szerokosc
    wiazki i zasieg a jak producent byl sprytny to zrobil jakis myk i te chinole to se
    mozna w buty wsadzic

    http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=99411.0

  • 173. Data: 2018-07-06 10:11:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 09:58:28 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    > tylko akurat nie do jego mietka :-) zeby system zagral musi byc ta sama szerokosc
    wiazki i zasieg a jak producent byl sprytny to zrobil jakis myk i te chinole to se
    mozna w buty wsadzic
    Nie miedzy buty a obok mietkowych czujników
    skoro te mietkowe nie działają tak jak działać powinny to wsadzić obok chinole.

  • 174. Data: 2018-07-06 10:33:37
    Od: p...@g...com

    --Nie miedzy buty a obok mietkowych czujników skoro te mietkowe nie działają tak jak
    działać powinny to wsadzić obok chinole.

    mietkowe zasadniczo dzialaja dobrze a zawodza tylko w okreslonej sytuacji, tam gdzie
    polegna prawdopodobnie tez inne dedykowane, w B7 mialem taka sytuacje przy parkowaniu
    tylem po luku ze czujnik sie pogubil i slupka nie zauwazyl w B8 chyba juz tego nie ma

    ps mialem w focusie mk1 dokladane Valeo i ich skutecznosc byla umiarkowana choc facet
    ktory je zakladal robil wszystko wg instrukcji

  • 175. Data: 2018-07-06 14:12:34
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-05 o 21:41, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > U Marka może nie działa, u mnie działa wyśmienicie, razem z radarem na
    > dachu (info o ruchu z obu kierunków, gdy wyjeżdżam tyłem na ulicę) te
    > wszystkie czujniki, kamerki - realnie podnoszą bezpieczeństwo i komfort
    > prowadzenia pojazdu.

    ... i usypiają czujność.
    A w razie wypadku "bo nie zapikało" nie będzie żadnym usprawiedliwieniem :(

    Pozdrawiam

  • 176. Data: 2018-07-06 16:06:39
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-06 o 06:59, Budzik pisze:

    > A co ty chcesz tam integrowac?
    > Dokładasz "z boku" i po kłopocie. I przynajmneij słupki bedziesz widział.

    Dziury wiercić na około auta? Serio?
    Szczerze mówiąc słabe rozwiązanie. Lepiej jest uważać przy cofaniu na
    łuku - bo w takiej sytuacji słupka nie wykrył. Wczoraj zrobiłem parę
    testów w garażu z trzonkiem od miotły i nie udało mi się powtórzyć
    sytuacji. Widocznie była incydentalna ale była...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 177. Data: 2018-07-06 16:13:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-05 o 22:31, Cavallino pisze:

    > A ja byłbym zaskoczony, gdyby nie działało.

    > Co znaczy "położyć słupek"?

    Z pozycji pionowej przyjął poziomą. Ktoś tu napisał, że miał taki sam
    przypadek w innym aucie i że przytrafiło się to przy jeździe po łuku
    tyłem. Ja dokładnie ten sam manewr czyniłem wyjeżdżając z miejsca
    parkingowego. Być może to coś komplikuje. Już nie dam rady dociec co się
    stało. Fakt niewykrycia słupka przyjąłem jako martwe pole widzenia
    czujników. Tymczasem sprawa jest bardziej złożona.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 178. Data: 2018-07-06 16:59:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-07-2018 o 16:13, Marek S pisze:

    > Z pozycji pionowej przyjął poziomą.

    Po spotkaniu z rurą wydechową, czy ze zderzakiem?
    Musiałeś tam całkiem ostro cofać.

> [...]
    > stało. Fakt niewykrycia słupka przyjąłem jako martwe pole widzenia
    > czujników. Tymczasem sprawa jest bardziej złożona.

    Zapewne, po prostu słupek nie był w świetle czujników przy skręcie,
    widać kąty pracy mają dość wąskie.
    Skręcałeś w stronę tej uszkodzonej rury?

  • 179. Data: 2018-07-06 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > parę testów w garażu z trzonkiem od miotły i nie udało mi się
    > powtórzyć sytuacji. Widocznie była incydentalna ale była...

    hahahaha
    To ja to rozumiem tak:
    - asz czujniki cofania ktore cie zawiodły wiec i dziury wywiercone masz
    - trzymasz sie tego rozwiazania chociaz nie spełniło swojej funkcji wtedy
    kiedy miało a bronisz sie rekami i nogami przed rozwiazaniem ktore
    funkcje spelnia
    - ostroznosc przy cofaniu to jest cos o czym chyba nawet nie wypada
    przypominac :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 180. Data: 2018-07-06 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > wmawiacie ze beda git :-)

    No git moze nie, po prostu bedzie ci pokazywało słupki ktorych Marek S
    nie widzi :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.