  • 131. Data: 2018-07-04 20:34:39
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-04 o 16:27, RadoslawF pisze:

    > A potem napisałeś coś całkiem innego:
    > "Logika podpowiada, że skoro ktoś stanął w niedozwolonym miejscu i
    > zablokował możliwość wyjazdu a także ustawił się tak, że kierowca
    > blokowanego pojazdu nie mógł go zobaczyć boi nie miał lusterka
    > wstecznego, to jedynym winowajcą jest blokujący."
    > I ten tekst upoważnił mnie do stwierdzenia że nie znasz przepisów.

    A co logika ma do przepisów? Przepisy są jakie są i to one decydują o
    tym kto zapłaci a kto nie. Nie widzę powiązania tego co dla mnie wydaje
    się być logiczne z tym co również w/g mnie jest zgodne z przepisami.

    Stosujesz pokrętne wnioskowanie i farmazony generujesz. Nie twierdzę, że
    jestem światowym znawcą przepisów ale wciskanie mi słów, którym nawet
    zaprzeczałem jest ... zwyczajnie głupie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 132. Data: 2018-07-05 01:47:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-04 o 20:34, Marek S pisze:

> [...]
    > jestem światowym znawcą przepisów ale wciskanie mi słów, którym nawet
    > zaprzeczałem jest ... zwyczajnie głupie.

    Ty walisz pokrętne teksty, raz niby znasz i rozumiesz przepisy
    a drugim razem odwołujesz się do "logiki" która mówi ci że jest
    inaczej.
    Więc zawiadamiam że zostało to zauważone i odnotowane.

    Pozdrawiam

  • 133. Data: 2018-07-05 05:20:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 04.07.2018 o 20:34, Marek S pisze:
    > A co logika ma do przepisów? Przepisy są jakie są i to one decydują o
    > tym kto zapłaci a kto nie. Nie widzę powiązania tego co dla mnie wydaje
    > się być logiczne z tym co również w/g mnie jest zgodne z przepisami.

    Nazywasz logiką odwoływanie się do pojętej przez siebie moralności.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 134. Data: 2018-07-05 08:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Dokładnie tak! Jak nie pasują otwory, to co? Mam na ślinę kleić
    > czujniki?
    >
    > A druga rzecz to kalibracja czujników. Producent auta zadbał już o
    > to by używać jedynie słusznych. Jeśli sygnał zwrotny jednego
    > czujnika będzie zbytnio odstawał od drugiego, to nici z kalibracji.
    > Po wymianie czujników chyba z godzinę siedziałem przy kompie nad ich
    > dopasowaniem. Przy czujnikach typu noname różnice bywają mega.

    Aha - no to wspolczuje.
    Ja załozyłem czujniki za 50zł z allegro i nie mam zadnych problemów ze
    słupkami etc.
    Twoje wymagaja kalibracji, kosztuja 10 razy tyle i słupków nie
    wykrywaja...
    Ech, technika panie....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 135. Data: 2018-07-05 14:29:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2018 20:17:58 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

> [...]
    > czujników chyba z godzinę siedziałem przy kompie nad ich dopasowaniem.
    > Przy czujnikach typu noname różnice bywają mega.

    A tak z ciekawości: co tam kalibrować?
    Jak któryś z czujników wykryje przeszkoda to brzęczyk ma brzęczeć i tyle przecież

  • 136. Data: 2018-07-05 14:33:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 lipca 2018 20:28:25 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Co Ty opowiadasz! Nie ma takich. Choćby otwory montażowe są zupełnie
    > inne. Kształty też są różne: proste, kątowe, w kształcie L i inne, mają
    > też różne złącza parametry elektryczne. Długości też zupełnie różne.
    > Ilość pinów to 3 lub 4. Złącza o różnych kształtach. Fronty też mają
    > różne kształty (z uszczelką i bez, uszczelka zewnętrzna / wewnętrzna) i
    > średnice.

    Toż to się tam tylko zasilanie(do świateł cofania) podłącza przeciecz

  • 137. Data: 2018-07-05 17:17:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-07-2018 o 20:28, Marek S pisze:

> [...]
    > też różne złącza parametry elektryczne. Długości też zupełnie różne.
    > Ilość pinów to 3 lub 4. Złącza o różnych kształtach.

    Nikt nie mówi że uniwersalne czujniki są plug and play do każdego
    samochodu i jego instalacji.
    Ale zamontować dadzą się w każdym.

  • 138. Data: 2018-07-05 18:59:43
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-05 o 14:29, Kris pisze:

    > A tak z ciekawości: co tam kalibrować?
    > Jak któryś z czujników wykryje przeszkoda to brzęczyk ma brzęczeć i tyle przecież

    Układ

  • 139. Data: 2018-07-05 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Układ

    Ze co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 140. Data: 2018-07-05 19:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nikt nie mówi że uniwersalne czujniki są plug and play do każdego
    > samochodu i jego instalacji.
    > Ale zamontować dadzą się w każdym.

    I da rade to zrobic nawet taki laik jak ja :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO