  • 121. Data: 2018-07-03 17:17:25
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-07-2018 o 00:53, Marek S pisze:

    > To są ceny zamienników na Allegro.

    Wątpię, widziałem całe zestawy za 100 czy 200 zł.

  • 122. Data: 2018-07-03 22:34:36
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-03 o 08:46, p...@g...com pisze:

    > kupowalem oryginalne Boscha do Zafiry B i juz byly lakierowane dostepne w roznych
    kolorach, to samo w Passacie zwykle czarne mialem tylko w Focusie ale tam byly
    dokladane (Valeo)

    No proszę. W/g teorii Adama wynikałoby, że producent czujnika sam nie
    wiedział, że w ten sposób psuje swój własny produkt :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 123. Data: 2018-07-03 22:35:26
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-03 o 17:17, Cavallino pisze:
    .

    > Wątpię, widziałem całe zestawy za 100 czy 200 zł.

    Zestawy pasujące do mojego auta?
    Wątpię.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 124. Data: 2018-07-03 22:39:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-03 o 13:38, RadoslawF pisze:

    > Bo udowadnia że nie zna przepisów.

    To może konkretnie. Jak napisałem na wstępie, zarówno ja jak i policja,
    która wlepiła mandat koledze, mamy identyczną interpretację przepisów,
    w/g której cofający na parkingu ponosi wyłączną odpowiedzialność za
    zaistniałe zdarzenie. Zatem zacytuj przepis, który temu przeczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 125. Data: 2018-07-04 16:27:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-03 o 22:39, Marek S pisze:

> [...]
    > w/g której cofający na parkingu ponosi wyłączną odpowiedzialność za
    > zaistniałe zdarzenie. Zatem  zacytuj przepis, który temu przeczy.

    A potem napisałeś coś całkiem innego:
    "Logika podpowiada, że skoro ktoś stanął w niedozwolonym miejscu i
    zablokował możliwość wyjazdu a także ustawił się tak, że kierowca
    blokowanego pojazdu nie mógł go zobaczyć boi nie miał lusterka
    wstecznego, to jedynym winowajcą jest blokujący."
    I ten tekst upoważnił mnie do stwierdzenia że nie znasz przepisów.

    Pozdrawiam

  • 126. Data: 2018-07-04 16:37:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-07-2018 o 22:35, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-07-03 o 17:17, Cavallino pisze:
    > ..

    > Zestawy pasujące do mojego auta?

    Pasujące do każdego auta.
    A jak masz widzimisie, to sobie płać ile chcesz.

  • 127. Data: 2018-07-04 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Zestawy pasujące do mojego auta?
    > Wątpię.

    A czym ma polegac to "pasowanie"
    U ciebie dziurki sa jakies bardziej? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 128. Data: 2018-07-04 19:26:37
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 2 Jul 2018 23:46:19 -0700 (PDT), p...@g...com
    wrote:

    >kupowalem oryginalne Boscha do Zafiry B i juz byly lakierowane dostepne w roznych
    kolorach, to samo w Passacie zwykle czarne mialem tylko w Focusie ale tam byly
    dokladane (Valeo)

    Teraz można kupić chińczyki w różnych kolorach. Kupowałem do C-Maxa
    białe, do kumplowej Vitary srebrne. Cały zestaw (czujniki, centralka i
    buzzer) kosztował niecałe 50 zł. Czyli połowa tego, co zapłaciłem za
    zamiennik do mojej Renówki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 129. Data: 2018-07-04 20:17:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-04 o 18:59, Budzik pisze:

    > A czym ma polegac to "pasowanie"
    > U ciebie dziurki sa jakies bardziej? :)

    Dokładnie tak! Jak nie pasują otwory, to co? Mam na ślinę kleić czujniki?

    A druga rzecz to kalibracja czujników. Producent auta zadbał już o to by
    używać jedynie słusznych. Jeśli sygnał zwrotny jednego czujnika będzie
    zbytnio odstawał od drugiego, to nici z kalibracji. Po wymianie
    czujników chyba z godzinę siedziałem przy kompie nad ich dopasowaniem.
    Przy czujnikach typu noname różnice bywają mega.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 130. Data: 2018-07-04 20:28:17
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-07-04 o 16:37, Cavallino pisze:

    > Pasujące do każdego auta.

    Co Ty opowiadasz! Nie ma takich. Choćby otwory montażowe są zupełnie
    inne. Kształty też są różne: proste, kątowe, w kształcie L i inne, mają
    też różne złącza parametry elektryczne. Długości też zupełnie różne.
    Ilość pinów to 3 lub 4. Złącza o różnych kształtach. Fronty też mają
    różne kształty (z uszczelką i bez, uszczelka zewnętrzna / wewnętrzna) i
    średnice.

    Ostro pojechałeś.

    --
    Pozdrawiam,