  • 111. Data: 2018-06-29 23:03:47
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Wiesz, ja mam takie uzytkowe podejscie do samochodu ze nawet przez mysl
    > mi nie przeszło zeby bawic sie w lakierowanie czujników...

    Ale po kiego lakierować?
    Żeby nie działały???

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 112. Data: 2018-06-30 10:10:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29-06-2018 o 17:42, Marek S pisze:

    > Nie bardzo wyobrażam sobie taką wymianę od strony praktycznej jak i
    > kosztów.
    >
    > Trochę droga impreza 160zł x 6 na sam tył + koszty lakierowania (i to u
    > jakiegoś speca by nie zaszkodził im) + koszty kalibracji każdego z nich.

    Nikt nic nie mówił że masz robić w ASO na częściach firmowych, skoro i
    tak są do d...

  • 113. Data: 2018-07-02 13:57:42
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-27 o 11:51, Adam Wysocki pisze:

    > Jak nie ma widoczności, to generalnie nie cofa się szybciej niż
    > ekstremalnie wolno...
    >
    > Znam osobę, która cofała po ciemku, czujniki piszczały, ale nie widziała
    > żadnej przeszkody, więc dalej sobie radośnie cofała. Zatrzymała się na
    > czarnym samochodzie, którego nie widziała, a czujniki tak. Takiej nic już
    > nie pomoże.

    Też tak wczoraj cofałem. W lusterkach nic nie widać, czujniki piszczą.
    "To pewnie przez deszcz" pomyślałem. Przecież nie wyjdę sprawdzić, bo
    pada. No to cofam i nagle... okazało się, że na szczęście miałem rację ;)

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2018-07-02 23:11:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.06.2018 o 19:22, Marek S pisze:
    > Logika podpowiada, że skoro ktoś stanął w niedozwolonym miejscu i
    > zablokował możliwość wyjazdu a także ustawił się tak, że kierowca
    > blokowanego pojazdu nie mógł go zobaczyć boi nie miał lusterka
    > wstecznego, to jedynym winowajcą jest blokujący. Tymczasem przepisy
    > mówią co innego. Logicznie niewinny ponosi winę.

    Prawo jazdy na rynku kupiłeś czy na gwiazdkę dostałeś? :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 115. Data: 2018-07-02 23:14:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 26.06.2018 o 11:11, Grzegorz Tomczyk pisze:
    > Zgadza się, natomiast w kwestii lusterek bocznych, ja poszedłem o krok
    > dalej. Ustawiłem je tak, że własny bok widzę dopiero po
    > obróceniu/odchyleniu głowy, dzięki czemu w ogóle nie mam "martwego pola"
    > dla pasów sąsiednich.

    Mnie też takie ustawienie wydaje się najrozsądniejsze. Bo po co oglądać
    swój samochód?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 116. Data: 2018-07-03 00:50:45
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-29 o 23:03, Adam pisze:

    > Ale po kiego lakierować?
    > Żeby nie działały???

    Po to by nie wyglądały jak czarne dziury na lakierowanych zderzakach.
    Mnóstwo aut ma lakierowane.

    Lakier zupełnie im nie przeszkadza jeśli jest umiejętnie położony -
    zwykłe malowanie, jak karoserii, z pewnością im zaszkodzi. W zaleceniach
    producenta czujników są informacje jak je malować.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 117. Data: 2018-07-03 00:53:05
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-30 o 10:10, Cavallino pisze:

    > Nikt nic nie mówił że masz robić w ASO na częściach firmowych, skoro i
    > tak są do d...

    To są ceny zamienników na Allegro.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 118. Data: 2018-07-03 00:54:19
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Prawo jazdy na rynku kupiłeś czy na gwiazdkę dostałeś? :-P

    Bo?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 119. Data: 2018-07-03 08:46:19
    Od: p...@g...com

    --Lakier zupełnie im nie przeszkadza jeśli jest umiejętnie położony - zwykłe
    malowanie, jak karoserii, z pewnością im zaszkodzi. W zaleceniach producenta
    czujników są informacje jak je malować.

    kupowalem oryginalne Boscha do Zafiry B i juz byly lakierowane dostepne w roznych
    kolorach, to samo w Passacie zwykle czarne mialem tylko w Focusie ale tam byly
    dokladane (Valeo)

  • 120. Data: 2018-07-03 13:38:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-03 o 00:54, Marek S pisze:

    > Bo?

    Bo udowadnia że nie zna przepisów.