    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Date: Thu, 5 Jul 2018 21:38:59 +0200
    <pge2g7$3mv$1@node2.news.atman.pl> <pgqqh7$kr3$2$gof@news.chmurka.net>
    <pgu3th$gvv$1@node1.news.atman.pl>
    <5b335adc$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <ph06eg$p7t$1@node2.news.atman.pl> <ph4ekh$jl6$1@node1.news.atman.pl>
    <ph5ggr$kiu$1@node1.news.atman.pl> <ph7dtn$f9a$1@node2.news.atman.pl>
    <pheack$p44$2@node2.news.atman.pl> <phg422$s4a$1@node1.news.atman.pl>
    <phgmmj$en8$2@node1.news.atman.pl> <phim31$che$1@node1.news.atman.pl>
    <phj3k8$q9b$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <phlppe$fsj$1@node1.news.atman.pl> <phlqri$gsj$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 21:17, Cavallino pisze:

    > A ktoś Ci tak powiedział?

    Ty. Przypomnę naszą dyskusję.

    TY: Nikt nic nie mówił że masz robić w ASO na częściach firmowych, skoro
    i tak są do d...

    JA: To są ceny zamienników na Allegro.

    TY: Wątpię, widziałem całe zestawy za 100 czy 200 zł.

    JA: Zestawy pasujące do mojego auta?
    Wątpię.

    Nigdzie nie wspominałeś, że chodzi o zrobienie alternatywnej instalacji
    więc dyskutujemy o wyjęciu fabrycznych czujników i włożeniu w ich
    miejsce zestawu jaki polecasz.

    > Ale skoro takie co się integrują są dla Ciebie za drogie, a te co masz,
    > nie zdają egzaminu, to dostałeś info jak można problem ten rozwiązać...

    Wszystko przekręcasz. Niczego takiego nie napisałem. Napisałem, że
    wymiana czujników na inne moim zdaniem kompletnie niczego nie zmieni a
    będzie kosztowało fortunę. Napisałem też, że po stłuczce miałem
    wymieniane czujniki przednie i nie widzę aby zmieniło się ich
    funkcjonowanie na lepsze czy gorsze. Działają świetnie jak poprzednie
    ale chudej rurki nie "zobaczą" gdy wypadnie pomiędzy nimi.

    Załóżmy, że zapomniałeś dodać, że chodzi Ci o wykonanie instalacji
    alternatywnej. Powiedz mi w takim razie jak zdemontować oryginalne?
    Odłączenie choć jednego powoduje alarm na zegarach i akustyczny gdy
    prędkość spada poniżej 20km/h.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek