  • Data: 2018-07-05 22:13:26
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-07-2018 o 22:07, Marek S pisze:

    > Nic samo przez się nie rozumiało się więc stąd zamieszanie. Dla mnie
    > jednoznacznie brzmiała Twoja wypowiedź. Napisałeś jak dla mnie bardzo
    > jasno, że mam sobie wymienić na jakieś chińskie, gdzie cały zestaw to
    > 100 czy 200zł bo z pewnością będą pasowały.

    Znowu opowiadasz swoimi słowami, to co sam sobie dopowiedziałeś.
    A masz czytać wprost i TYLKO to co zostało napisane.

    A zostało napisane tylko tyle, że są czujniki za 100 zł zestaw.

    A nie że to cena z montażem, że zintegrują się z instalacją każdego
    auta, czy tym podobne dodatkowe informacje - takich nie było.