  • Data: 2018-07-05 22:07:45
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-05 o 21:50, Cavallino pisze:

    > To się rozumiało samo przez się i nigdzie nie wspominałem że chodzi o
    > inne rozwiązanie.

    > Nie - to Ty sam sobie przekręcasz, bo za mało czytasz wprost, a za dużo
    > po swojemu interpretujesz.

    Nic samo przez się nie rozumiało się więc stąd zamieszanie. Dla mnie
    jednoznacznie brzmiała Twoja wypowiedź. Napisałeś jak dla mnie bardzo
    jasno, że mam sobie wymienić na jakieś chińskie, gdzie cały zestaw to
    100 czy 200zł bo z pewnością będą pasowały. Trudno to inaczej
    zinterpretować niż to uczyniłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek