  • 1. Data: 2012-05-26 16:20:07
    Temat: Warto być w Tak Taku
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Czy ktoś zna szczegóły tejże oferty?
    Strona milczy, a obiło mi się o uszy, że przy kolejnych doładowaniach
    otrzyma się extra zlotówki. Ale szczegóły?

    pozdrawiam,

    --
    Justyna Vicky S.

  • 2. Data: 2012-05-26 17:34:00
    Temat: Re: Warto być w Tak Taku
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    -------- Justyna Vicky S. / 2012-05-26 16:20 --------
    > Czy ktoś zna szczegóły tejże oferty?
    > Strona milczy, a obiło mi się o uszy, że przy kolejnych doładowaniach
    > otrzyma się extra zlotówki. Ale szczegóły?

    Popatrz parę postów wcześniej.

    A szczegóły są takie, że dodatkowe złotówki nie dość, że mają
    ograniczony czas ważności (3 (trzy!) lub 21 dni), to jeszcze są do
    wykorzystania po wykorzystaniu środków z konta głównego. Żeby tego było
    mało, to traci się bezterminową ważność konta.

    Jak dla mnie to promocja w stylu "jak coś dać, żeby zabrać więcej".

    T-Mobile na równi z ostatnimi promocjami Plusa - czyli podwójna żenada.

    Czyli - nie warto być w Tak-taku*)

    *) - jest jedna okoliczność, w której Tak-tak nie ma sobie równych.
    Jeśli chcesz z jakichś przyczyn "przechować" numer bez korzystania z
    niego, to po przeniesieniu do TT i przed wykonaniem jakiegokolwiek
    połączenia (także przychodzącego) masz kilkunastoletni czas ważności.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2012-05-26 19:31:40
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał
    > Jeśli chcesz z jakichś przyczyn "przechować" numer bez korzystania z
    > niego, to po przeniesieniu do TT i przed wykonaniem jakiegokolwiek
    > połączenia (także przychodzącego) masz kilkunastoletni czas ważności.

    Ale to chyba wciąż Twoje gdybanie - ważność konta do 2030 r.?
    Pamiętam, że z tym "projektem" wystartowałeś całkiem niedawno :)

    --
    Maciek.

  • 4. Data: 2012-05-26 21:05:49
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał
    >
    > Ale to chyba wciąż Twoje gdybanie - ważność konta do 2030 r.?
    > Pamiętam, że z tym "projektem" wystartowałeś całkiem niedawno :)

    "Projekt" to modne nic nie znaczące słowo. Po prostu taki termin
    ważności konta miałem i kilka osób potwierdziło, że też tak miało. Na
    100% nie mogę stwierdzić, że jest to reguła, ale nawet gdyby to nie była
    prawda, to i tak Tak-tak ma najkorzystniej rozwiązany termin ważności konta.

    Niebawem przeniosę kolejny numer do TT i zobaczymy, czy znów termin
    ważności będzie tak odległy.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-05-26 21:07:47
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 26 May 2012 17:34:00 +0200, Grzexs wrote:
    > A szczegóły są takie, że dodatkowe złotówki nie dość, że mają
    > ograniczony czas ważności (3 (trzy!) lub 21 dni), to jeszcze są do
    > wykorzystania po wykorzystaniu środków z konta głównego.

    Nie zawsze:

    3.12. W przypadku transmisji danych, MMS, zakupu usług .blueconnect
    max., .Internet w telefonie 350., .Internet w telefonie 600., .Internet
    w telefonie 1200., .Złotówki do wszystkich. są wykorzystywane przed
    kwotą w PLN, pod warunkiem, że liczba .Złotówek do wszystkich. pozwala
    na pobranie całościowej opłaty za daną usługę. W przypadku
    zakupu/przedłużenia usług wymienionych w pkt. 3.7 opłata za usługi jest
    pobierana w całości ze .Złotówek do wszystkich. lub z kwoty w PLN. Nie
    ma możliwości pobrania opłaty częściowo ze .Złotówek do wszystkich. i z
    konta PLN.

    Generalnie transmosja danych za friko moze byc w ramach tego bonusa.

    > Żeby tego było mało, to traci się bezterminową ważność konta.

    A to fakt, zabija sens tej zabawy :(

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-05-26 23:11:20
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    > -------- Justyna Vicky S. / 2012-05-26 16:20 --------
    >
    > Popatrz parę postów wcześniej.

    IMO to nie to. Wklepałam kody znalezione w linku kilka postów niżej i mam
    komunikat: "Na Twoim koncie nie ma aktywnej usługi 2x więcej na konto. To
    zupełnie inna usługa. Tylko na stronie T-mobile nic nie znalazłam o tym.

    Pozdrawiam,

    --
    Justyna Vicky S.

  • 7. Data: 2012-05-27 09:56:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 19:07:47 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
> [...]
    > kwotą w PLN,
    >
    > Generalnie transmosja danych za friko moze byc w ramach tego bonusa.

    Ale trzeba doladowywac po 25 zl/mc.

    No i tego nie lubie - trzy strony regulaminu wielkiej promocji, zeby
    stwierdzic ze to "darmowy internet po kazdym doladowaniu" :-)

    > A to fakt, zabija sens tej zabawy :(

    Przed urlopem moze sie przydac.
    Darmowy internet, darmowe mms, a po urlopie telefon do zboku i
    przywrocenie.

    J.

  • 8. Data: 2012-05-30 09:10:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek. nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał
    > Ale to chyba wciąż Twoje gdybanie - ważność konta do 2030 r.?
    > Pamiętam, że z tym "projektem" wystartowałeś całkiem niedawno :)

    Jeśli korzystasz z taryfy Nowy Tak Tak, Tak Tak HOT lub HOT aktywacja oferty
    ,,2x więcej na konto" powoduje wyłączenie oferty ,,Rok ważności konta po
    każdej rozmowie".

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    podwojne_doladowanie