  • Data: 2014-05-29 08:29:30
    Temat: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5385e956$0$2229$6...@n...neostrada.pl

    > IMO -- mały ekran. Poza tym -- raczej unikałbym
    > procesorów PeCetowych.
    >
    > I co to są te operacje? Zlecanie przelewów przez
    > jusera czy praca banku? ;) Do tej ostatniej
    > czynności raczej nie tylko ekran jest za mały.

    Przede wszystkim totalna inwigilacja użytkownika. Przez twórcę systemu,
    a także prawie każdy program na Androida z Google Play żąda dostępu do
    wszystkiego. I ja użytkownik takiego urządzenia mam podawać w nim hasła
    do kont bankowych??

    > Jedną z przyczyn jest konstelacja. Inną -- elewacja_budynków. ;)
    >
    > Z moich obserwacji wynika, że w tym roku przybyły nowe satelity.
    > Nie oznacza to fizycznego przybycia -- mogły zostać uruchomione
    > czy udostępnione gawiedzi.

    A przybyły jakieś nowe wczoraj? Bo właśnie wczoraj GPS w moim telefonie
    zaczął pracować bez opóźnień.