  • Data: 2014-06-02 19:29:08
    Temat: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-29 12:15, J.F pisze:

    > Dlaczego niestety ?
    >
    > Kiedys jeszcze mozna bylo narzekac ze "blyslo, trzaslo, zgaslo, a ja
    > wiem ze jestem gdzies miedzy Szczecinem a Krakowem".
    > Teraz tych nawigacji przybylo ... ale moze tez zaczac ubywac.
    >
    > Nawiasem mowiac - do planowania trasy nadal papier lepszy.
    > Moze jak przybedzie telewizorow 4k

    No choćby że te narady przed jazdą jaką drogą będziemy jechać. Wszystko
    to z chwilą pojawienia się urządzeń nawigacyjnych i elektronicznych
    map, odeszło nieodwołalnie. Gdy pasażerka była pilotem informującym w
    która drogę skręcić, dzisiaj tematem w aucie jest fryzura itp duperele..
    Ech te stare dobre czasy, gdy człowiek czuł że żyje a nie wegetuje jak
    dzisiaj.

    > Ale zrodel do map jest niewiele.
    > A wiele programow potrafi pracowac z "obcymi" formatami, wiec czemu
    > nie nawigacje ?
    >
    > J.

    To jest pytanie... zdaje się kapitalizm odgrywa w tym kluczową rolę.
    Chodzi o zyski.