eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWarszawa - Wrocław
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 79

  • 31. Data: 2013-12-30 12:12:33
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2013 21:03:39 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    >> Ja bym pojechał A2, za Łodzią zjechał na Sieradz i później do S8.
    > W końcu pojechałem i wróciłem tak jak zamierzałem. Zajęło mi to ok. 4,5
    > godziny z jedną 20-minutową przerwą. Nie wiem, czy to zły wynik. Akurat

    troche kiepski, prawde mowiac liczylem na 3.5h.
    Choc bez przerwy tylko 4:10 - nie jest zle.

    > był martwy sezon na drogach, więc ruch był absolutnie płynny i w
    > Raszynie, i od Janek do Mszczonowa. Znacznie mniej spodobał mi się
    > odcinek między Piotrkowem i wjazdem na S8 za Wieluniem - było sporo
    > samochodów, wyobrażam, co tam się dzieje w inne dni.

    Hm, wczesniej ruch tam byl maly do sredniego.

    J.


  • 32. Data: 2013-12-30 12:28:36
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 10:12:33 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    > A w ogóle często spotykam się z tym, że kombinowanie z wyborem tras daje
    > bardzo małe oszczędności. Często jeżdże do Nowego Sącza i z 3
    > najbardziej optymalnych tras wszystkie dają mniej więcej ten sam czas,
    > który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    > droze nie będzie jakiegoś wypadku. Komfort jazdy co prawda różny.

    normalna sprawa - skoro "z najbardziej optymalnych" to znaczy ze
    odleglosci i czasy przejazdu zblizone :-)

    Kierowcy dopelniaja reszte, wybieraja te bardziej optymalna i bardziej
    ja korkuja :-) Miedzy Warszawa a Wroclawiem grozi nam jeszcze
    ciekawsza rzecz - objawienie "network paradox", uklad drog modelowy.
    Czyli wszyscy wybierajac lepsza trase doprowadzaja do pogorszenia
    calosci.

    A pytac trzeba - tu akurat kluczowe jest oddanie kolejnego kawalka S8,
    ktory oszczedza pol godziny i ukonczenie remontow, oraz wjazd do
    Wroclawia, ktory jak widac trzeba zaczac w Olesnicy.

    J.


  • 33. Data: 2013-12-30 13:23:58
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 12:28, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 30 Dec 2013 10:12:33 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    >> A w ogóle często spotykam się z tym, że kombinowanie z wyborem tras daje
    >> bardzo małe oszczędności. Często jeżdże do Nowego Sącza i z 3
    >> najbardziej optymalnych tras wszystkie dają mniej więcej ten sam czas,
    >> który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    >> droze nie będzie jakiegoś wypadku. Komfort jazdy co prawda różny.
    >
    > normalna sprawa - skoro "z najbardziej optymalnych" to znaczy ze
    > odleglosci i czasy przejazdu zblizone :-)

    To akurat nic dziwnego, tylko kluczowy jest komfort.

    (...)
    > A pytac trzeba

    Praktyka mówi że raczej nie warto - zdecydowanie lepiej zaopatrzyć
    się w dobrą nawigację. Ewentualnie pomocniczo, jak ktoś bardzo chce.

    > - tu akurat kluczowe jest oddanie kolejnego kawalka S8,
    > ktory oszczedza pol godziny i ukonczenie remontow, oraz wjazd do
    > Wroclawia, ktory jak widac trzeba zaczac w Olesnicy.

    Którym to się jedzie z W-wy w obu wcześniej wytypowanych trasach.




  • 34. Data: 2013-12-30 14:04:44
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 10:12, Uncle Pete pisze:
    >> Wynik bardzo przyzwoity, ale i tak nie masz z czym porównać ;)
    >
    > Tylko z szacunkami Targeo i Automapy dla trasy przez A2 :) Gdybym nie
    > zatrzymywał się, wyszłoby mniej więcej podobnie. Wróciłem wczoraj
    > wieczorem też w tym samym czasie - dawno nie jechałem przez Janki i
    > Raszyn bez jakichkolwiek korków. Ale to taki nietypowy weekend.

    To bardzo możliwe - w normalnym układzie Rano warto jednak wybierać
    trasę przez A2, wieczorem przez Nadarzyn. Różnica co prawda nie jest
    duża (jak pisałem ze 20 minut na korzyść trasy przez A2).

    > A w ogóle często spotykam się z tym, że kombinowanie z wyborem tras daje
    > bardzo małe oszczędności. Często jeżdże do Nowego Sącza i z 3
    > najbardziej optymalnych tras wszystkie dają mniej więcej ten sam czas,

    Skoro wybierasz z 3 najbardziej optymalnych tras, to skąd miałyby się
    wziąć kosmiczne różnice? :)

    > który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    > droze nie będzie jakiegoś wypadku.

    Pomijając chwilowo wypadki, to trasy są przewidywalne właśnie w
    zależności od pory dnia i dnia tygodnia. Wypadki to losowe historie
    i na to mocnych nie ma - nie dalej jak w poniedziałek rozwaliło mi
    wieczorem oponę na A1 i tyle miałem z komfortu :)

    > Komfort jazdy co prawda różny.

    Stąd ja wolę wybierać jazdę lepszymi drogami :)


  • 35. Data: 2013-12-30 14:23:29
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-30, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >
    > nie dalej jak w poniedziałek rozwaliło mi wieczorem oponę na A1 i tyle
    > miałem z komfortu :)
    >
    No i co dalej? 112 czy moze waz ogrodowy? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 36. Data: 2013-12-30 14:23:57
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 12:05, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 28 Dec 2013 21:07:11 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-12-28 19:45, J.F. pisze:
    >>> Dnia Sat, 28 Dec 2013 16:30:38 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> (...)
    >>>> Byś się zdziwił. Teraz (czyli ~16) można już się puścić do S8,
    >>>> ale nie rano.
    >>> A to bym sie zdziwil.
    >>> I dokad ci ludzie tak jada w sobotni poranek ?
    >> Tak w uzupełnieniu - ja się na temat sytuacji w okolicach Wrocławia
    >> o 9 rano nie wypowiadam. Zdaję się ewentualnie na dobrą nawigację.
    >
    > Zasada ta sama

    Wymyślona przez Ciebie :)
    Nie, najwyraźniej nie ta sama :P
    Ewentualnie źle ją zdefiniowałeś :P

    > - co mieszkancow wielkiego miasta ciagnie masowo na
    > peryferia w sobotnie przedpoludnie. Na ryby, na grzyby, na narty ?

    Akurat Krakowska + Janki to nie tylko wylot na Katowice/Kraków,
    ale dodatkowo centra handlowe, właśnie na peryferiach.


  • 37. Data: 2013-12-30 14:48:06
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 14:23, AZ pisze:
    > On 2013-12-30, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >>
    >> nie dalej jak w poniedziałek rozwaliło mi wieczorem oponę na A1 i tyle
    >> miałem z komfortu :)
    >>
    > No i co dalej? 112 czy moze waz ogrodowy? ;-)

    Ty się zając śmiej - strzeliła mi nagle lewa przednia przy ~150km/h.
    112 było przeciążone zgłoszeniami od J.K. (i podobnych), a wąż ogrodowy
    nie był w stanie zastąpić tego, co z opony zostało ;)



  • 38. Data: 2013-12-30 15:33:07
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 13:23:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-12-30 12:28, J.F. pisze:
    >> Dnia Mon, 30 Dec 2013 10:12:33 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    >>> A w ogóle często spotykam się z tym, że kombinowanie z wyborem tras daje
    >>> bardzo małe oszczędności. Często jeżdże do Nowego Sącza i z 3
    >>> najbardziej optymalnych tras wszystkie dają mniej więcej ten sam czas,
    >>> który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    >>> droze nie będzie jakiegoś wypadku. Komfort jazdy co prawda różny.
    >>
    >> normalna sprawa - skoro "z najbardziej optymalnych" to znaczy ze
    >> odleglosci i czasy przejazdu zblizone :-)
    > To akurat nic dziwnego, tylko kluczowy jest komfort.

    Jakby ktoras byla bardzo niekomfortowa, to by nia nie jechal :-)

    >> A pytac trzeba
    > Praktyka mówi że raczej nie warto - zdecydowanie lepiej zaopatrzyć
    > się w dobrą nawigację. Ewentualnie pomocniczo, jak ktoś bardzo chce.

    A dobra to ktora ?
    Bo google nie, nokia nie, automapa@WinCE jak widac tez nie ... zaloze
    sie ze Garmin nie, Tomtom nie ..

    >> - tu akurat kluczowe jest oddanie kolejnego kawalka S8,
    >> ktory oszczedza pol godziny i ukonczenie remontow, oraz wjazd do
    >> Wroclawia, ktory jak widac trzeba zaczac w Olesnicy.
    >
    > Którym to się jedzie z W-wy w obu wcześniej wytypowanych trasach.

    Ale tras mozliwych jest wiecej. A o takim oddaniu sprzed tygodnia
    nawigacja zazwyczaj nie wie.

    J.


  • 39. Data: 2013-12-30 15:54:57
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Dec 2013 14:04:44 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-12-30 10:12, Uncle Pete pisze:
    >> który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    >> droze nie będzie jakiegoś wypadku.
    >
    > Pomijając chwilowo wypadki, to trasy są przewidywalne właśnie w
    > zależności od pory dnia i dnia tygodnia.

    Wiele tak, wiele nie.

    > Wypadki to losowe historie
    > i na to mocnych nie ma - nie dalej jak w poniedziałek rozwaliło mi
    > wieczorem oponę na A1 i tyle miałem z komfortu :)

    tad pytanie o Eurotec ? Za duzo znasz marek opon i takie skutki :-)

    Ale jest roznica czy kolo zmieniasz na asfaltowym poboczu, czy w
    blocie, czy o milimetry od omijajacych cie ciezarowek wyprzedzanych
    przez osobowki :-)

    >> Komfort jazdy co prawda różny.
    > Stąd ja wolę wybierać jazdę lepszymi drogami :)

    Ale na mapie rzadko napisane czy lepsza czy gorsza.
    W dodatku nawet polskie firmy jakby przeszly na globalnych dostawcow
    map ... i stracily przy tym zdobywana przez lata kategoryzacje ?

    Czy to taka promocja uslug on-line ?

    J.


  • 40. Data: 2013-12-30 17:11:49
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 15:33, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 30 Dec 2013 13:23:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-12-30 12:28, J.F. pisze:
    >>> Dnia Mon, 30 Dec 2013 10:12:33 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    >>>> A w ogóle często spotykam się z tym, że kombinowanie z wyborem tras daje
    >>>> bardzo małe oszczędności. Często jeżdże do Nowego Sącza i z 3
    >>>> najbardziej optymalnych tras wszystkie dają mniej więcej ten sam czas,
    >>>> który bardziej zależy od pory dnia, dnia tygodnia czy od tego, czy po
    >>>> droze nie będzie jakiegoś wypadku. Komfort jazdy co prawda różny.
    >>>
    >>> normalna sprawa - skoro "z najbardziej optymalnych" to znaczy ze
    >>> odleglosci i czasy przejazdu zblizone :-)
    >> To akurat nic dziwnego, tylko kluczowy jest komfort.
    >
    > Jakby ktoras byla bardzo niekomfortowa, to by nia nie jechal :-)

    Skoro komfort różny, to jednak spokojnie można przyjąć, że niektóre
    komfortowe nie są.

    >>> A pytac trzeba
    >> Praktyka mówi że raczej nie warto - zdecydowanie lepiej zaopatrzyć
    >> się w dobrą nawigację. Ewentualnie pomocniczo, jak ktoś bardzo chce.
    >
    > A dobra to ktora ?
    > Bo google nie, nokia nie, automapa@WinCE jak widac tez nie ... zaloze
    > sie ze Garmin nie, Tomtom nie ..

    Już pisałem, że na polskie drogi polecam na obecna chwilę NE
    (od lat) i w zasadzie wszystko jest na bieżąco. Nie wiem jak
    Tomtom z live - jeszcze nie kupiłem. O automapa to już swoje
    powiedziałem.

    >>> - tu akurat kluczowe jest oddanie kolejnego kawalka S8,
    >>> ktory oszczedza pol godziny i ukonczenie remontow, oraz wjazd do
    >>> Wroclawia, ktory jak widac trzeba zaczac w Olesnicy.
    >>
    >> Którym to się jedzie z W-wy w obu wcześniej wytypowanych trasach.
    >
    > Ale tras mozliwych jest wiecej.

    Nie kombinuj, ja pisałem nie o tych więcej, a może wręcz inaczej
    - ja tych Twoich "więcej" nie polecałem itd.

    > A o takim oddaniu sprzed tygodnia nawigacja zazwyczaj nie wie.

    Zależy która :)

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 ... 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: