eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWarszawa - WrocławRe: Warszawa - Wrocław
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!
    feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 31 Dec 2013 12:06:17 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warszawa - Wrocław
    References: <l9h59e$fjp$1@news.task.gda.pl>
    <4...@4...net>
    <l9kqb1$6ed$1@news.task.gda.pl>
    <52bdeece$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
    <l9kula$cll$1@news.task.gda.pl>
    <52be92c8$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <l9pv6o$16c$1@news.task.gda.pl>
    <52c08fe9$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <l9rde0$mt9$1@news.task.gda.pl>
    <52c16f6d$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <l...@4...net>
    <52c1a498$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <1614t5jfowp3r.1rkac1i7bdf5f$.dlg@40tude.net>
    <52c28bc9$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <7qo1mm47suj4$.10anw7rvznw5h.dlg@40tude.net>
    <52c298d2$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8j957dpcv9m.nxdaqshbrjo1$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <l8j957dpcv9m.nxdaqshbrjo1$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 69
    Message-ID: <52c2a52c$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1388487980 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2379 31.11.235.52:51895
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4329
    X-Received-Body-CRC: 529859518
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516522
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-12-31 11:48, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 31 Dec 2013 11:13:36 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-12-31 10:33, J.F. pisze:
    >>>> Sam piszesz nietypowy korek/brak korka, a wyżej napisałeś, że
    >>>> "Wiele tak, wiele nie." mając na myśli trasy. Nietypowa sytuacja
    >>>> to nietypowa sytuacja - tak jak pisałem.
    >>>
    >>> Sa trasy stale zapchane, czy w okreslonych godzinach zapchnane,
    >>> ale sa trasy nieregularnie zapchane.
    >>> Te przecza "kazda trasa ma taka przewidywalnosc".
    >>
    >> Sam powyżej podałeś "przewidywalność" każdej trasy, a na końcu
    >> próbujesz to podważyć :P
    >> "nieregularnie zapchane" to jak najbardziej przewidywalność.
    >
    > No to powiedz - bedzie korek czy nie bedzie ?
    > Nie potrafisz ? To jest wlasnie droga nieprzewidywalna :-)

    Przewidywalność polega w tym konkretnym przypadku na tym, że
    brak jest reguł określających regularność, więc przejmujemy
    jakąś średnią pi x oko i tyle. Brak regularności to jak
    najbardziej przewidywalność.

    >>> No wlasnie, generalna regula jest taka ze z uwagi na wyjatki warto sie
    >>> spytac, bo ani mapa ani nawigacja ci tego nie powie :-)
    >>
    >> Generalna reguła jest tak, że nie warto pytać, ponieważ:
    >> 1. mało kto korzysta z pms.
    >
    > Ale tu jednak pisza osoby korzystajace z samochodow i drog.

    Sporo wirtualnie, sporo dookoła komina, reszta była w punktach 3 i 4.

    >> 2. sytuacja na głównych, bardziej uczęszczanych traktach jest dobrze
    >> znana i ujęta w dobrych nawigacjach.
    >
    > Nie w sutacji gdy drogowcy pracuja, remonty sie zaczynaja, koncza,
    > nowe drogi powstaja.

    To się pojedzie po oznakowaniach, bądź starą trasą, reszta była w
    punktach 3 i 4 :P

    >>> Ta nawiasem mowiac ... ciekaw jestem czy te nawigacje on-line, a i
    >>> offline tez, jak planuja trase to biora pod uwage przyszle korki, czy
    >>> w chwili planowania. Wyjezdzasz z Wroclawia o 9:30, ale dojedziesz do
    >>> Warszawy o 13-tej, co wybrac S8 czy A2 ?
    >>
    >> NE planuje z uwzględnieniem 'bieżących korków', przeliczając trasę
    >> nawet w trakcie jazdy i w razie potrzeby ją zmienia.
    >
    > No to do d*.

    Bardzo dobre rozwiązanie.

    > Bo decyzje ktora droga chce wjechac do Warszawy musze
    > podjac w Walichnowach, 3h wczesniej.

    Ustaw sobie punkt pośredni. To chyba naturalna funkcja nawigacji.

    >>>> AM to dla mnie może sobie dowolną promocję usług robić :(
    >>> Wyjedziesz kiedys z Polski i NE sie skonczy :-)
    >> NE działa mi dobrze za granicą (live już nie, ale to naturalne), ale
    >> mam też alternatywy.
    >
    > W UE stawki za transmisje jeszcze znosne, ale im dalej tym drozej :-(

    Jak im dalej to się trzeba zainteresować nawigacją, która ma tamte
    tereny. Doświadczenia z Europy można sobie często w buty włożyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: